Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه مبدل اسناد مختلف به فايل پي دي اف PDF Converter & PDF EditorPDF Converter & PDF Editor يکي از حرفه اي ترين ابزارها، در زمينه تبديل، ايجاد و ويرايش فايل ها مختلف به PDF است که ميتواند حدود 140 فرمت از فايل هاي مختلف را به فرمت pdf تبديل کند. ازجمله فرمت هايي که با استفاده از اين نرم افزار قابل تبديل شدن به فرمت pdf هستند مي توان به: doc, Excel (xls), PowerPoint (ppt), TXT, PSD, DWF, EMF, TIF, PNG, GIF, PCD, PSP, EPS, TGA, BMP, ICO, DWG, DXF, CMW, IMG, IFF, J2K, JP2, Jpeg, Html, WMF, DCR, PPM, PTK, PCD, JBG و بسياري از فرمت هاي ديگر نيز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ويژگي ها: تبديل سريع فرمت فايل هاي مختلف به فرمت pdfامکان دسترسي سريع و اسان به برنامه به دليل اضافه شدن ان به منوي ميانبرامکان دسترسي و جستجوي سريع فايل قابل قرمتامکان تبديل اسناد DOC, XLS, PPT, DOCX, XLSX, PPTX HWP به PDFامکان تبديل عکسهاي JPEG, PNG, BMP, GIF, WMF, EMF به PDF
PDF Converter & PDF Editor همان نرم افزار تبديل انواع قايل هاي مختلف به فايل هاي پي دي اف است که با ارائه يک رابط کاربري مناسب و زيبا امکانات گسترده اي را به منظور مديريت فايل هاي پي دي اف در اختيار کاربر قرار ميدهد. شما با PDF Converter & PDF Editor مي توانيد اسناد خود را به پي دي اف تبديل کنيد و يا انها را تجزيه و تحليل نماييد. يکي ديگر ويژگي هاي اين برنامه امکان اضافه کردن فونت ها و قالب بندي هاي مختلف و شکيل به اسناد مورد نظر مي باشد. اين اپليکيشن در زمان شما صرفه جويي کرده و شما را از انتقال چند باره فايل بين دستگاه اندرويدي و کامپيوتر بي‌نياز نموده است و شما ميتوانيد اينکار را به راحتي از طريق خود دستگاه اندرويدي انجام داده و فايلهاي خود را در سريع ترين زمان ممکن به PDF تبديل کنيد. 

مجموعه آموزش هاي ويديويي به زبان فارسي

به بزرگترين دانشگاه آنلاين کشور با 60 هزار دانشجو بپيونديد
بيش از چهار هزار ساعت آموزش هاي ويدئويي فارسي در فرادرس
يادگيري را شروع کنيد ...

دانلود فايل ها و راهنما

--> در صورتي که هنگام دانلود و يا نصب نرم افزار ها به مشکلي برخورديد ،همکاران ما در همراه رايانه به صورت شبانه روزي پاسخگوي مشکلات شما هستند. تماس از طريق تلفن ثابت 9099070345

دانلود فايل نصبي - حجم: 7.32 مگابايت آيا در دريافت دچار مشکل هستيد? گزارش خرابينسخه جديدي از اين اپليکيشن ميشناسيد ؟گزارش نسخه جديد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود این کتاب آسمانی به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که آیات کلام الله مجید را همخوانی کردند، ادامه داد: این برنامه پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

این مسئول گفت: این گروه به مدت ۲ روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بنا‌های تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

خزائلی به پخش این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟