Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:01:10 GMT

خاموشی‌ها در استان سمنان نصف متوسط کشوری است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۸۷۸۴

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از این استان به عنوان یکی از پیشروترین استان ها در ارائه خدمات توزیع برق به مشترکین نام برد و گفت: خاموشی ها در این استان نصف متوسط میانگین خاموشی ها در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایسنا،سیدمحمد موسوی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاخص انرژی تامین نشده در شرکت توزیع برق این استان 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 یا 0.90 به ازای هر 1000 نفر بوده که این شاخص در سال 96 با تلاش مضاعف همکاران ما با 0.18 کاهش به 0.72 در هزار نفر رسیده که عدد بسیار پایینی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این شاخص در استان سمنان به نسبت دیگر استان ها از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است افزود: البته هنوز در این شاخص تا زمانی که به کشورهای توسعه یافته برسیم، فاصله زیادی پیش رو داریم که باید برای کوتاه تر شدن آن تلاش بیشتری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از کاهش تلفات برق و افزایش پرداخت غیرحضوری قبوض به عنوان دو اولویت این شرکت نام برد و گفت: در این چند سال دولت اعتدال که زیرساخت های دولت الکترونیک در استان در حال شکل گیری بوده میزان و شاخص پرداخت غیرحضوری قبوض در استان سمنان از 62درصد به بیش از 93 درصد افزایش یافته که در سطح کشور کم نظیر است.

وی همراهی مردم را در حذف کامل فرآیند پرداخت قبوض از طریق بانک ها را تعیین کننده ارزیابی و تصریح کرد: مردم استان و کمتر از هفت درصد باقیمانده با یک عزم جدی می توانند ما را به استانی تبدیل کنند که پرداختی های آن بطور 100درصدی از طریق غیرحضوری انجام می شود.

موسوی‌زاده از رسیدن شاخص سیستم اطلاعات جغرافیایی این استان به 100 درصد در چند سال اخیر خبر داد و گفت: این شاخص در استان سمنان و در آغاز به کار دولت دکتر روحانی تنها 25درصد بوده که با رشدی سه برابری به 100درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه پیک سایی ما در سال 91 حدود 25مگاوات بوده است خاطرنشان کرد: این عدد در استان سمنان با 9 مگاوات ارتقاء، امسال به 34مگاوات رسیده که به کاهش اوج مصرف در استان سمنان انجامیده است.

وی، افزایش بهره وری را از دستاوردهای این کاهش اوج مصرف برشمرد و ادامه داد: این کاهش اوج مصرف استفاده بیشتر از انرژی را در بخش صنعت و تولید فراهم و از این طریق به رونق بیشتر تولید و اشتغال در استان کمک کرده است.

این مدیر اجرایی از 19 تیر امسال به عنوان نقطه اوجمصرف برق این استان در سالجاری نام برد و گفت: مصرف برق استان در این روز پرمصرف بالغ بر 450مگاوات بود که نسبت به نقطه اوج و پیک مصرف استان در سال گذشته بیش از 6.5مگاوات رشد داشته است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص چرایی این افزایش پیک مصرف اظهار کرد: دمای هوا امسال با افزایش تقریبا دو درجه ای روبرو بود و همین گرما بر میزان مصرف مشترکین تاثیر زیادی داشته است. ضمن اینکه افزایش روند صعودی شاخص رفاه در کشور و بهبود وضعیت اقتصادی مردم در این چند دهه و خصوصا با رشد تکنولوژی نیز بر تسریع این مصرف موثر بوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • خوراکی‌هایی که افسردگی شدید می‌آورند
  • خوردنی هایی که افسردگی می‌آورند
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض