Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشهد مقدس گفت: شورای پنجم از تجربیات و اقدامات شواری چهارم استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رحیم نوروزیان صبح امروز در مراسم تحلیف شورای پنجم شهر مشهدمقدس اظهار داشت: خطر و آفت بزرگی که همواره برای شوراها وجود دارد، سیاسی‌کاری است. عملکرد اعضای شورای پنجم در انتخاب شهردار مشهدمقدس نشان از این موضوع دارد که مبنای تصمیم‌گری و عملکردشان تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اعضای شورای شهر پنجم در انتخاب شهردار هوشمندانه عمل کردند، تصریح کرد: با توجه به منابع و اختیارات برای مردم توقع ایجاد کنید و دلیل رای مردم به گروهی جدید ایجاد تغییر است و شما باید با توجه به قوانین این تغییرات را انجام دهید.

فرماندار مشهد بیان کرد: شورای پنجم از تجربیات و اقدامات شواری چهارم استفاده کند و در دوران شورای چهارم از ابتدای سال 93 تا روز گذشته 874 مصوبه به هیئت تطبیق ارسال شد و 83 درصد مصوبات که 822 مورد را شامل می‌شود، تائید شد.

نوروزیان اظهار داشت: تعداد 104 مصوبه شورای چهارم که 12 درصد را شامل می‌شود مورد اعتراض قرار گرفت و این تعداد اصلاح و یا از اجرای آن صرف نظر شد و 48 مصوبه نیز به هیئت حل اختلاف رفت که در مجموع تشخیص هیئت تطبیق درست بوده است.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: اجرای این حکم قضائی ممکن است آثاری برای این عضو شورا داشته باشد.

فرماندار مشهد نام این عضو شورای اسلامی شهر مشهد را ذکر نکرد.

کد خبر 6091411

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران