Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شوقی علام مفتی مصر، جامعه بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشر جهانی را به سرعت عمل و اتخاذ اقدام جدی برای حمایت از مقدسات دینی، ایفای نقش خود در دفاع از قدس شریف و مسجد الاقصی و اجرای عهدنامه‌ها، توافق نامه‌ها و قوانین بین‌المللی دعوت کرد.

علام در سخنان خود به مناسبت چهل و هشتمین سالگرد آتش سوزی مسجد الاقصی گفت: ادامه عملیات نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در سرکوب مردم بیگناه فلسطین، اهانت آشکار به احساسات مذهبی مسلمانان جهان است و منطقه را به سمت درگیری‌های مذهبی و دینی سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی، تمامی راهکارهای دستیابی به صلح فراگیر و توافق عادلانه و منصفانه در منطقه بر اساس راهکار دو دولت را از میان برده است.

مفتی مصر همچنین در مورد تبعات ادامه سرکوب مردم فلسطین به دست نیروهای اسرائیلی، ممنوع ساختن آنها از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی و نصب گیت‌های امنیتی پیرامون قبله اول مسلمانان برای ورود نمازگزاران، هشدار داد.

این عالم اهل سنت مصر بر ضرورت توقف اقدامات تحریک‌آمیز، اهانت به بزرگان، رهبران دینی و مقدسات مسلمانان، احترام به مقدسات و اماکن مذهبی مانند قدس شریف تأکید و تصریح کرد: اعمال رژیم صهیونیستی، اهانت به مهمترین و مقدس ترین مکان در نزد مسلمانان است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» چهره و قدرت پوشالین صهیونیست ها را برای جهانیان هویدا ساخت

حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: روزگاری رژیم صهیونیستی خود را در منطقه خاورمیانه ابرقدرت و قدرت برتر می‌دانست ولی با پیروزی انقلاب اسلامی این رویا و توهم از هم پاشید.
 
مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران علیه مواضع نظامی و استراتژیک رژیم جعلی اسرائیل نشان داد که صهیونیست‌ها تنها در بعد تبلیغاتی یک قدرت نظامی هستند و در اصل از درون، نظام و ساختاری متزلزل و پوسیده ای دارند.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بعد از موشک باران بی‌سابقه توسط سربازان و دلاورمردان ایرانی به این مهم رسید که دوران یکه تازی و جرم و جنایت گذشته است و نمی‌تواند در منطقه آزادانه دست به هر جنایتی بزند.
 
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب افزود: عملیات «وعده صادق» نه تنها برای ایران دستاوردهای بسیاری به دنبال داشت بلکه بسیاری از حقایق را برای جهانیان هویدا ساخت و از سوی دیگر چهره دروغین صهیونیست‌ها در افکار عمومی جهان بیش از پیش هویدا گشت.
 
مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: صهیونیست‌ها امروز در موضع تزلزل و ضعف شدیدی قرار گرفته‌اند و همواره تلاش دارند که از این وضعیت خارج شوند ولی تلاش آنها بیهوده است زیرا همپیمانان شان آنها را در این برهه حساس تنها گذاشته اند و تنها در حرف و در رسانه‌ها از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که امروز رژیم صهیونیستی مفلوک‌تر و بیچاره‌تر از هر زمان دیگری است.
 
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها و ارتش رژیم غاصب باید بدانند هرگونه حمله و تجاوز به خاک ایران و منافع ایران چه در خارج و چه در داخل کشور با پاسخ بسیار شدید و دندان شکنی از سوی نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران روبرو خواهد شد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های عملیات وعده صادق/ پیامی خطاب به جهانیان
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • به روایت یک چوپان دروغگو
  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • شب قدر غرب آسیا
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • عملیات «وعده صادق» چهره و قدرت پوشالین صهیونیست ها را برای جهانیان هویدا ساخت