Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه علوم ورزشی، دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های سراسر کشور را برای فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت جذب می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پژوهشگاه علوم ورزشی، این پژوهشگاه به‌عنوان مرجع علمی - پژوهشی ورزش کشور آمادگی جذب دانشجو (تمامدانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های کشور در رشته تربیت‌بدنی و همچنین رشته‌های مرتبط) برای فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت (6 ماهه) را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان متقاضی می‌توانند از ظرفیت‌های موجود پژوهشگاه استفاده کنند. پذیرفته‌شدگان در این دوره‌ها از حقوق و مزایای دوره‌های فرصت مطالعاتی وزارت علوم برای دانشجویان بورسیه و غیر بورسیه بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند پس از کسب اطلاع از شرایط پذیرش (در دانشگاه خویش) به مطالعه سوابق اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه و سایر اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که به شکل تمام‌وقت یا پاره‌وقت با پژوهشگاه همکاری دارند، اقدام کرده و به مذاکره با این اعضاء مبادرت کنند تا پس از کسب موافقت آنان، نامه پذیرش و دعوت‌نامه پژوهشگاه را دریافت کنند. ادامه روند پذیرش نیز در دانشگاه مبدأ و سازمان امور دانشجویان انجام می‌گیرد که بخشنامه‌های جاری در سایت این سازمان قابل‌مطالعه است.

شرایط دقیق استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مبدأ بر اساس سهمیه‌های مشخص انجام می‌شود و لذا دانشجویان می‌توانند در گام نخست از شرایط دانشگاه خویش اطلاعات لازم را کسب کرده و چنانچه دارای شرایط لازم بودند، اقدام به مکاتبه با اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه کنند.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای هرگونه کسب اطلاعات بیشتر به معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی و با دکتر زارعیان به شماره تلفن 88747884 داخلی 115 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری