Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد استان کرمانشاه گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعالان امور قرآنی برگزار می‌شود.

طیب صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاهاظهار داشت: جشنواره «مدهامتان» با هدفت رغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی و تخصصی اوقاف و حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره «مدهامتان» در کرمانشاه گفت: مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن مدها متان در رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: شرکت کنندگان برای حضور در رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز باید بین 8 تا 15 سال سن داشته باشند اما شرکت در سایر رشته‌ها از سنین 18 تا 30 سالگی برای متسابقین مجاز است.

صفری با اشاره به اینکه برادران در کلیه رشته‌های این جشنواره می‌توانند شرکت کنند افزود: خواهران تنها می‌توانند در چهار رشته قرائت، حفظ کل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز شرکت کنند.

وی زمان برگزاری این جشنواره قرآنی را در مرحله استانی 20 مهر ماه اعلام و عنوان کرد: به جز رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز سایر رشته‌ها مرحله کشوری نیز دارد که برگزیدگان استانی در آن حضور خواهند یافت.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همه متسابقین باید در آزمون 54 صفحه نخست مفاهیم قرآن و نهج البلاغه که بر روی سایت کانون جوانان قرار گرفته شرکت کنند افزود: این آزمون در روز جمعه سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد و در واقع به منزله ورودی شرکت در جشنواره است.

وی درباره نحوه شرکت در این جشنواره گفت: تکمیل فرم ثبت نام توسط شرکت کنندگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir با بارگذاری تصویر شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی امکان‌پذیر است و مهلت ثبت‌نام امروز تا پایان وقت اداری به اتمام می‌رسد و در صورت نیاز مهلت آن تمدید می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه در هر صورت ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی قطعی و الزامی است افزود: این ثبت‌نام ممکن است توسط شرکت‌کننده به صورت مستقیم یا از طریق دبیرخانه استان یا مراکزی که از طریق دبیرخانه استان معرفی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هرساله شاهد رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان در این جشنواره هستیم گفت: در هر یک از بخش‌های این جشنواره 3 الی پنج داور به داوری خواهند پرداخت.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: مزحلهکشوری دوازدهمین دوره جشنواره مدهامّتان 14 تا 17 آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند