Web Analytics Made Easy - Statcounter

روی سخنم با آن عده از اعضاء شورای اسلامی شهر سنندج است که این روزها چنان دم از همشهری بازی و دلسوزی برای مردم می زنند که گویا مردم از پشت پرده اهدافشان بی خبرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کُردتودی، روی سخنم با آن عده از اعضاء شورای اسلامی شهر سنندج است که این روزها چنان دم از همشهری بازی و دلسوزی برای مردم می زنند که گویا مردم از پشت پرده اهدافشان بی خبرند ، چرا این منتخبان امروز و اعضاء دیروز ( آقایان شریعتی و سجادی ) یکبار این شهامت و جسارت را به خود ندادند تا در حضور مردم از عملکرد ناکرده خویش دفاع کنند؟ آیا افکار پوپولیستی این اعضاء به اصطلاح با سابقه شورا برای روشنفکران و صاحبان اندیشه چقدر می ارزد ؟ چرا آقای شریعتی که این روزها دم از مردمی بودن می زند اینقدر شهامت به خود نداده و در محضر مردم مطابق با قران مجید سوگند یاد نمی کند که چند نفر از اقوام و اقرباء خویش را به شهرداری تحمیل کرده است ؟ چرا آقای شریعتی در محضر مردم و برابر با قران سوگند یاد نمی کند که چه امتیازاتی را به نفع خویش از شهرداری گرفته است ؟ آیا واقعا این رئیس شیفته قدرت تا کی می خواهد با احساسات مردم بازی کند ؟ آیا تعداد رای هایی که به شریعتی داده شد برای عملکردش بود یا اینکه اقوام و دوستان آنانی بودند که استخدامشان کرده و یا برایشان امتیاز گرفته است ؟ آیا این آقایان به این مسئله هنوز پی نبرده اند که مردم خوب می دانند که چه گلی را برشهرداری زده اند ؟ آیا غیر از سیاسی کاری و کسب امتیازات مختلف قدمی را در راستای منافع شهر برداشته اند ؟ اگر غیر از این نیست لطفا بفرمائید در حضور رسانه ها شفاف توضیح دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آقایانی که امروزه از بومی و غیر بومی بودن دم میزنند ، کجای نقشه روستاهای گزگزاره و گلین را بومی این شهر محاسبه می کند ؟ چرا ناشکرید شماها در این شهر فرهنگی و اصیل نماینده مردم شده اید پس باید روزی صدبار کلاهتان به سمت آسمان از خوشحالی پرتاب نمائید !! آقایانی که امروزه چشمهایتان را بر آن همه عملکرد دکتر فخری بسته اید ، آیا انصاف چنین است ؟ آیا گزینه هایتان واقعا در حد و قواره اداره شهرداری به بزرگی سنندج می باشند ؟ اساتید محترم دانشگاه از نظر جایگاه علمی برای همه ما ارزشمند و قابل احترامند ، اما باور کنید اداره شهر سنندج اداره کلاس دانشجویی نیست . آیا این گزینه ها از بطن و مشکلات موجود در شهرداری کاملا آگاهند، قطعا اساتید علمی و صاحبان اندیشه و خرد به دلیل نداشتن تجربه مدیریت شهری پا در این وادی نخواهند گذاشت ، آیا این اساتید بزرگوار آگاهند که از بی مبالاتی همین تعداد اندک اعضاء قبلی و با تزریق نیروهای زیاد متاسفانه باید شهرداری سنندج فقط سالیانه پنجاه میلیارد تومان پرداخت حقوق داشته باشد ؟ اگر بازیتان سیاسی و موج سواری بر احساسات مردم نیست کدامیک از این گزینه های معرفی شده بومی سنندج هستند ؟ چرا فقط عادت کرده اید با کم لطفی و بی انصافی در حق دکترفخری عیبهای خویش را از انظار عموم پنهان کنید ؟ چرا هنوز محیط شهر را با محیط کلاس درس اشتباه گرفته اید ؟ واقعا اگر سبد رای شما در شورا طایفه بازی و تعصبات بازار گرمی هورامی و لیلاخی بودن نیست از کدام جای دیگر منشاء میگیرد ؟ آقای شریعتی اگر شما از سر دلسوزی نه منفعت طلبی به شورا می نگرید آیا بهتر نبود که پس از چند دوره جای خود را به جوانی متخصص و کارآمد می دادید ؟ شما که تمامی فکر و اندیشه خویش را در این چندسال هزینه کرده اید فکر نکنم اندیشه بکر و تازه ای در سر داشته باشید . آقای شریعتی و سجادی لطفا عینکهای سیاسی خویش را از تابلوی شهرداری بردارید ، چون در زیر این تابلو هزاران خانواده واقعا نیازمند دارند ارتزاق می کنند و از عملکرد شهردار فعلی از هر جهتی رضایت دارند ، پس منتظر آه و نفرین آن کارگرانی باشید که بدور از چشمان شما در گرما و سرما زحمت می کشند . چرا مردم را خدای ناخواسته نادان می پندارید چرا تا زمانی که شهردار بومی برایتان منفعت داشت ، کنارش بودید و همینکه به نفعتان نبود پشت پا به همه چیز زدید و هیجده ، هیجده صفحه سوال برایش طرح می کردید ، حالا هم با شهردار، پاک دست ، دلسوز و توانمندی مانند دکتر فخری که ردپای خدماتش در کوچه کوچه این شهر وجود دارد و در محضر خدا این گواهی را می دهم از بسیاری بومی های سیاسی کار و منفعت طلب ، می توان اورا بومی تر و دلسوزتر دانست سرسازش ندارید ، همه مردم این شهر نیک می دانند که دکتر فخری تمامی سوراخهای سوء استفاده و استخدامهای فامیلی و پارتی بازی و امتیازگیری را برای عده ای منفعت طلب مسدود کرده است ، پس با شهامت در محضر مردم و با در نظر گرفتن خدا و پیامبر پاسخ این معادله پیچیده را شفاف برای مردم تشریح نمائید. سخن آخر اینکه همه می دانند که در پس نیت شماها هیچ خیر و صلاحی برای شهر و شهرداری وجود ندارد ، اما از آن روز بهراسید که مردم این شهر یقه اتان را روی پل صراط بخاطر چنین خیانتی گرفته و نزد خداوند شکایتتان نمایند ، آن روز پست و مقام و تزویر و نیرنگ هرگز به فریادتان نخواهد رسید .

نویسنده: م.کردستانی

این یادداشت بیانگر نظرات نویسنده بوده و صرفاً جهت اطلاع رسانی و انعکاس دیدگاه های متنوع سیاسی و به دور از جانب گیری از هیچ فرد، حزب و یا گروه خاصی در این سایت منتشر شده است. این سایت در نظر دارد با انتشار نظرات صاحب نظرانی از طیف های گوناگون، چشم انداز متنوع و متوازنی از دیدگاه ها را به کاربران خود در استان کردستان ارائه دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند