Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:44:15 GMT

وضعیت شهرداران 4 شهر نهاوند در دوره جدید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۹۶۷۲

وضعیت شهرداران 4 شهر نهاوند در دوره جدید

با ابلاغ رسمی شروع به کار شوراهای پنجم از اول شهریور آخرین اخبار و تغییر و تحولات شهرداران در چهار شهر نهاوند، برزول، گیان و فیروزان وارد مرحله‌ای جدید می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، شورای شهر وظایفی بر عهده دارد که وظیفه اول سیاست‌گذاری و تصویب قوانین است و وظیفه دوم نظارت برای اجرای قوانین و حسن انجام امور و انتخاب شهردار نیز از دیگر وظایف شورای شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ابلاغ رسمی شروع به کار شوراهای پنجم از امروز اول شهریور آخرین اخبار و تغییر و تحولات شهرداران در چهار شهر نهاوند؛ برزول؛ گیان و فیروزان به شرح زیر است:

*** سرپرست شهرداری نهاوند از میان سه گزینه انتخاب می‌شود

چهارشنبه یکم شهریور آغاز به کار رسمی شوراهای دور پنجم در سراسر کشور است.

به همین علت اعضای شوراهای پنجم باید برابر قانون وضعیت شهردار منطقه خود را مشخص کنند. بر اساس شنیده‌ها اعضای شورای پنجم شهر نهاوند تا انتخاب شهردار نهاوند یک نفر را به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب می‌کنند.

شورای پنجم نهاوند قرار است در اولین جلسه رسمی خود از بین سه گزینه زمانیان، امیری و حسنوند یکی را به‌عنوان سرپرست شهرداری نهاوند انتخاب کنند

همچنین شنیده می‌شود یکی از جدی‌ترین گزینه برای شهرداری نهاوند برزو سلیمانی شهردار سابق نهاوند است.

همچنین بر اساس شنیده‌ها برخی از اعضای شورای شهر دوره پنجم نهاوند برای ماندن مجدد یوسفیان به‌عنوان شهردار نهاوند اتفاق‌نظر دارند.

*** تغییرات شهرداری گیان مشخص شد

با شروع به کار رسمی فعالیت شورا، اعضای شوراهای پنجم شهر گیان باید برابر قانون وضعیت شهردار منطقه خود را مشخص کنند که بر اساس شنیده‌ها

بر اساس شنیده‌ها اعضای شورای پنجم شهر گیان دو گزینه را برای تصدی شهرداری گیان مشخص کرده‌اند علی‌اشرف مرادی و مهدی زمانیان.

شورای پنجم گیان قرار است فردا در اولین جلسه رسمی خود محمد کیانی را به‌عنوان سرپرست شهرداری گیان انتخاب کنند.

همچنین شنیده می‌شود احتمال ابقا شهردار فعلی گیان وجود دارد.

در شهر فیروزان نیز سید رضا موسوی شهردار فعلی فیروزان هم تمایلی به ماندن ندارد و به شورای جدید اعلام کرده است به فکر گزینه جدیدی برای شهرداری فیروزان باشند.

در شهر برزول نهاوند نیز مهدی زمانیان شهردار شهر برزول به‌احتمال‌زیاد با شورای پنجم شهر برزول برای ادامه کار به توافق نرسد و گفته می‌شود سرپرست جدید شهرداری برزول هم مشخص‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است