Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-07@04:15:58 GMT

ایوان بلس جزئیات جدیدی از +LG V30 منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۰۰۷۹

ایوان بلس جزئیات جدیدی از +LG V30 منتشر کرد

گروه فناوری _ در حالی که سری G ال‌جی فروش چندانی نداشت و پروژه ماژولار جی5 نیز با شکست مواجه شد، سری V به کمک کمپانی آمد و V10 را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار بدل کرد. این سری در ابتدا با بدنه سیلیکونی V10 و سپس با استحکام V20 جای پای خود را در بازار محکم کرد و حالا نوبتی هم که باشد نوبت V30 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال‌جی پیش از این رسما اعلام کرده بود که نام پرچمدار بعدی V30 است اما حالا شایعاتی درباره گوشی جدیدی به نام V30+ منتشر شده است. در ادامه جزئیات بیشتری از این گوشی و شایعات پیرامونش را بررسی می‌کنیم.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جی اس ام ، همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم ال‌جی در حال حاضر تایید کرده که نام گوشی بعدی سری وی، قطعا V30 است؛ با این حال ظاهرا کره‌ای‌ها افکار دیگری نیز در سر می‌پرورانند و قرار است نسخه قوی‌تری از این گوشی را نیز با نام V30+ روانه بازار کنند. چندی پیش اخباری منتشر شد که ادعا می‌کردند نام گوشی جدید ال‌جی، V30 Plus است؛ حالا به لطف پادشاه افشاگری، اوان بلس (evleaks)، مطلع شدیم که اگرچه نام گوشی همچنان وی‌30 پلاس است اما به شکل V30+ نوشته می‌شود.

همان‌طور که حدس زده‌اید مانند تمام پلاس‌های بازار، وی30 پلاس نیز در اکثر مشخصاتش عینا مشابه وی30 است اما تفاوت‌های کوچکی به چشم می‌خورد. به عنوان مثال حافظه داخلی پلاس 128 گیگابایت است در حالی که وی30 حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. این نکته هم حائز اهمیت است که نسخه پلاس از تکنولوژی صدای Hi-Fi نیز بهره‌مند می‌شود. اگر خاطرتان باشد پرچمدار 2017 ال‌جی نیز با نام G6، حافظه داخلی 32 گیگابایتی (در امریکا) داشت و فاقد تکنولوژی Hi-Fi عرضه شد حال آن‌که کمی بعد نسخه G6+ نیز با حافظه داخلی 128 گیگابایت و سیستم Hi-Fi پا به فروشگاه‌ها گذاشت.

شایعات حاکی از آن است که وی30 پلاس در ابتدا فقط در کره جنوبی، خانه ال‌جی، عرضه می‌شود اما پس از مدتی با عناوین مختلف از جمله قرارداد با اپراتورها روانه دیگر کشورها می‌شود.

آپدیت: ایوان بلس ادعا می‌کند ممکن است سیستم صوتی Hi-Fi که پیش‌تر به آن اشاره شد، در نسخه جهانی وی30 نیز قرار گیرد؛ با توجه به این نکته در حقیقت تنها تفاوت دو گوشی ممکن است به حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی آن‌ها محدود شود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق برگزار شد.

در این اجلاس سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان به همراه اثیر داوود سلیمان الغریری وزیر تجارت عراق و هیئت همراه با اشاره به پیشرفت روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و عراق بر تدوام رفع موانع از جمله در بخش صادرات خدمات فنی و مهندسی، مبادلات مالی و ارزی و تسریع در ساخت پروژه‌های جاده‌ای و راه آهن تاکید کرد، گفت: روابط تجاری ایران و عراق موجب پیوند دو ملت ایران و عراق بوده است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: ایران همواره خواهان عراقی یکپارچه و پیشرفته است و در این راستا حمایت های لازم را انجام می دهد.

خاندوزی تاکید کرد: ما برای کشور عراق، خواستار کشوری موفق و مستقل هستیم؛ با این وجود برخی کشور‌های ثالث در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند، اما گسترش روابط تجاری میان و عراق برای ما از اهمیتی بالا برخوردار است.

وزیر اقتصاد عنوان کرد: با توجه به دستاورد‌های ایران در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی و فناوری فرصت‌های بالایی به ویژه در بخش انرژی و ساختمان برای توسعه روابط تجاری بین دو کشور وجود دارد.

وی به وجود مشکلاتی مانند معوقات پیمانکاران ایرانی در کشور عراق اشاره کرد و افزود: این مشکلات نیازمند پیش‌بینی راهکار‌هایی برای حل‌و فصل این مشکلات است.

وی افزود: کمیته‌های متعددی به دلیل اهمیت موضوعات مشترک برای دو کشور تشکیل شده است تا کار را در زمینه‌های متعددی شامل انرژی مناطق آزاد و بانکی و مالی به صورت تخصصی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ساخت نوع جدیدی از مواد متخلخل که می‌توانند گازهای گلخانه‌ای را ذخیره کنند
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی