Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:57:23 GMT

وزارت دفاع طلایه‌دار اجرای فرامین رهبری‌ است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۰۳۰۲

وزارت دفاع طلایه‌دار اجرای فرامین رهبری‌ است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: رضایت فرماندهی معظم کل قوا از این سازمان ‌افتخاری بالایی بوده چرا که این سازمان‌ طلایه‌دار اجرای فرامین رهبری ‌در حوزه فرماندهی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلاممحمدحسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ششمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع الکترونیک ایران ‌با برشمردن اهمیت ‌طرح چهره به چهره براساس ‌آیات و روایات قرآنی اظهار داشت: ‌طرح چهره به چهره برای پیشبرد امور بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انبیاء و اولیاء الهی و قرآن کریم بر اهمیت طرح چهره به چهره بسیار تاکید کرده‌اند، افزود: حضرت ابراهیم ‌(ع) ‌به تمام فرزندان وصیت کرد که کوشش کنید شروع زندگانی‌تان با دین و دین‌داری باشد و کارتان را با یاد خدا و با نام خدا و با اذن الهی شروع کنید.

وی از فرصت مدیریت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نعمات خداوند متعال به مسئولان برای خدمتگزاری به مردم نام برد و تصریح کرد: ‌در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت مدیریت برای خدمت به ‌جامعه اسلامی بسیار مهم است و باید از این نعمت خداوند ‌در ‌مسیر خدمتگزاری ‌بهره ببریم.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اینکه درس‌هایی که زندگانی ائمه معصومین‌ (ع) به مسئولان‌ می‌دهند برای انجام فعالیت‌ها بسیار پر برکت است، اضافه کرد: ‌در طرح چهره به چهره اگر از انحراف یک نفر هم جلوگیری کنیم توانسته‌ایم به هدف خود برسیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی در تمام نقاط وزارت دفاع پرچم خدمتگزاری را به دست گرفته‌اند، ادامه داد: برای کارکنان ‌خدمت‌رسانی و رضایت خداوند متعال ‌مهم است. ‌

وی گفت: ‌حضرت امام (ره) فرمودند من در نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ حفاظت، عقیدتی‌ و مدیریت را با ‌هم می‌خواهم و این سه نهاد باید دوش به دوش همدیگر ‌پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باید بلند کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: اگر واقعا تعامل سه جانبه ای که حضرت امام (ره) با آن درایت و بینش الهی که داشتند پایه ریزی نمی شد معلوم نبود که توفیق انجام کارهای بزرگ را در مجموعه داشته باشیم.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری با اشاره به نشست چندی پیش خود با سردار ‌شیرازی‌ رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: ‌سردار شیرازی با تقدیر از عملکرد وزارت دفاع در حوزه اشراف، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع را در اجرایی کردن ‌تدابیر فرماندهی معظم کل قوا پیشتاز دانست.

وی ‌طرح چهره به چهره را برگرفته از فرامین الهی دانست و افزود: رضایت فرماندهی معظم کل قوا از سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ‌افتخاری برای سازمان عقیدتی سیاسی‌ بوده چرا که این سازمان‌ طلایه‌دار اجرای فرامین رهبری ‌در حوزه فرماندهی است.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اینکه آینده‌پژوهی نقش بسیار کلیدی و مهمی در اجرای امور دارد، گفت: ‌در سازمان عقیدتی سیاسی چند سالی است که آینده‌پژوهی را شروع کرده‌ایم‌ لذا از همه همکاران در سازمان‌ها و صنایع می‌خواهم ‌سازمان عقیدتی سیاسی را در حوزه آینده‌پژوهی یاری کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه اداره عقیدتی سیاسی صاایران ایران به حمدالله در سال 95 در حوزه اشراف خوش درخشید، گفت: از همه همکاران می‌خواهم ‌از آسیب‌شناسی فعالیت‌ها غفلت نکنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند