Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین آزمون بسندگی زبان عربی دانشگاه تهران ۲۳ شهریورماه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین آزمون بسندگی زبان عربی دانشگاه تهران (الاختبار الشامل لتقویم المهارات اللغویه) تحت عنوان (اشتمال) در ۲۳ شهریورماه برگزار می شود.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ۴ شهریورماه آغاز و تا ۱۸ شهریورماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون با تاکید بر جنبه کاربردی زبان، جایگزین تافل در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و برای سنجش و ارزیابی مهارت‌های زبان عربی در عرصه‌های شغلی و حرفه‌ای برگزار می شود.

افرادی که حداقل نمره لازم را در این آزمون کسب کنند، با دریافت گواهینامه معتبر می‌توانند برای شرکت در آزمون جامع رشته‌های مرتبط، مدرک اشتمال را جایگزین تافل انگلیسی کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت منابع آزمون و اطلاعات بیشتر باید به نشانی http://literatu re.ut.ac.ir مراجعه کنند.

همچنین ثبت نام و صدور کارت برای شرکت در این آزمون از طریق سایت جامع آموزش دانشگاه تهران به نشانی http://ems.ut.ac.ir صورت می‌گیرد.

نتایج نهایی این آزمون ۲۷ شهریورماه اعلام خواهد شد.

اولین آزمون بسندگی زبان عربی دانشگاه تهران ۲۸ تیرماه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین یغمایی ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰ هزار و شش نفر برای کنکور سال ۱۴۰۳ در استان ثبت نام کردند، ابراز داشت: رقابت بر سر کرسی دانشگاه‌ها از امروز پنج شنبه آغاز شده است.

وی ضمن بیان اینکه آزمون سراسری کنکور در روز جمعه و شنبه ششم و هفتم اردیبهشت ادامه دارد، افزود: گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی امروز پنج شنبه آزمون دادند.

نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری ضمن بیان اینکه سایر گروه‌ها فردا و پس فردا امتحان خواهند داد، ابراز داشت: مرحله دوم آزمون سراسری هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه نتیجه آزمون سراسری نیمه مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد، تصریح کرد: دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، دانشگاه سمنان، دانشگاه دامغان و دانشگاه گرمسار از جمله حوزه‌های مهم امتحانی کنکور هستند.

وی افزود: شمار داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال جاری نسبت به سنوات گذشته با روند افزایشی مواجه بوده است.

کد خبر 6088494

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود