Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:40:41 GMT

کارت عضویت شورای شهر محسن هاشمی رفسنجانی + عکس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۰۵۰۲

کارت عضویت شورای شهر محسن هاشمی رفسنجانی + عکس

به گزارش جماران، مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز صبح چهارشنبه(96/6/1) در محل این شورا برگزار شد.

تصویر، کارت عضویت شورای شهر محسن هاشمی را نشان می دهد.

نمایندگان مردم تهران در پنجمین دوره شورای شهر عبارتند از:

محسن‌هاشمی، مرتضی‌الویری، احمد مسجدجامعی، شهربانو امانی، محمدجواد حق‌شناس، بهاره آروین، سیدابراهیم امینی، افشین حبیب‌زاده، سیدآرش حسینی میلانی، حسن خلیل‌آبادی، علی اعطا، زهرا صدراعظم نوری، محمد سالاری، سیدحسن رسولی، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، زهرا نژادبهرام، سیدمحمود میرلوحی، الهام فخاری، محمد علیخانی و بشیر نظری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسهمحسن هاشمی با ٢٠ رای و یک رای سفید رییس شورای شهر تهران شد و با 21 رای اعضای شورای شهر پنجم محمدعلی نجفی شهردار تهران شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب

انتشارات علمی و فرهنگی با ۳۲۰ عنوان کتاب شامل ۱۲ جلد از تازه‌ترین آثار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حاضر است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات علمی و فرهنگی امسال با 12 عنوان کتاب چاپ اول و 308 عنوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات در نمایشگاه حضور دارد. کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه امسال در حوزه‌های متنوعی همچون ترجمه آثار کلاسیک، ادبیات ایران، فلسفه، نمایشنامه، تاریخ، مدیریت و ارتباطات است.

دیدار با پدیدآورندگان (نویسندگان و مترجمان) و چهره‌های سرشناس حوزه فرهنگ و علم و هنر و گفت‌وگو محور تولید محتوا، چاپ و آثار جدید و حضور در کنار مخاطبان، جشن امضای کتاب‌های چاپ اول، برگزاری مسابقات در غرفه‌ها و دیگر برنامه‌های متنوع و جذاب در غرفه‌ی کودک و نوجوان از برنامه‌های انتشارات علمی و فرهنگی در جشنواره امسال است.

درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • (ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • راند دوم