Web Analytics Made Easy - Statcounter

5 عضو جدید شورای اسلامی شهر برای ورود به دوره پنجم شوراهای شهر سوگند یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان فرماندار ویژه آبادان در این آیین از اروندکنار بعنوان یکی از بخش های مهم مرزی کشور یاد کرد و گفت: نگاه دولت به مناطق مرزی نگاه ویژه ای است.

عزیز الله شهبازی افزود: در راهبرد مدیریتی و برنامه ریزی ، بودجه به سمت روستاها و بخش های اروندکنار و چوئبده که خارج از محدوده منطقه آزاد هستند منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اعضا توصیه کرد: شوراها باید به سمت و سوی درآمد زایی حرکت کنند، شهردار بومی و لایق انتخاب کنند و با ارائه طرح و برنامه، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای عمران و آبادی شهر مد نظر قرار دهند.

فرماندار تاکید کرد: اعضای شورای شهر ساکن اروندکنار باشند.

سامی قبطانی-علی سلطان دایر-علی بیراتی-جاسم جباری و قانم حلفی، بعنوان اعضای پنجمین شورای شهر اروندکنار از امروز کار خود را آغاز می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت