Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور مراسم تحلیف شورای شهر یاسوج نیز برگزار شد اما با این تفاوت که سه نفر از اعضای این شورا به دلیل اختلاف با دیگر اعضا در این مراسم حاضر نشدند که همین موضوع مراسم را از رسمیت انداخت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مراسم تحلیف شورای پنجم شهر یاسوج در محل فرمانداری و با حضور غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، تعدادی از مدیران ستادی، فرماندار بویراحمد، معاونان فرماندار و جمعی از رسانه ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد نگین تاجی منتخب اول ، محمدرحیم دهرابپور منتخب دوم و مسعود خوبانی منتخب سوم شورای پنجم یاسوج غایبان مراسم تحلیف بودند و به‌دلیل حاضرنشدن آنان، مراسم تحلیف رسمیت قانونی به‌خود نگرفت.

اگرچه هدایت اکبری ، علی اکبری‌تبار ، کیوان آشنا و احمدی‌کیش دیگر منتخبان شورای پنجم اسلامی شهر یاسوج در مراسم تحلیف شرکت کردند، اما به دلیل رسمیت نیافتن جلسه شورای شهر یاسوج، مراسم انتخاب هیأت رئیسه برگزار نشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، محمدکاظم نظری فرماندار این شهرستان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: شوراهای اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در قرآن برخوردار است و آنها برای رفع مشکلات مردم و شهر تشکیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند حتماً شهردار باید از طایفه من باشد، اظهار کرد: در قرن ۲۱ این یک آفت و مایه تأسف محسوب می‌شود.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه شوراها باید سبب توسعه و پیشرفت هر منطقه شوند نه اینکه آنها خود مانع توسعه باشند، گفت: گاهی شوراها تقسیم به اقلیت و اکثریت می‌شوند و افراد حاضر در گروه اکثریت برای حفظ خود در گروه اکثریت از بسیاری از خطاها چشم پوشی می‌کنند.

وی افزود: گاهی بعضی از اعضای شورا چنان وارد کار اجرایی می‌شوند که گویا آنها شهردار هستند، این اعضا حتی در آوردن و بردن نیروها نیز دخالت می‌کنند.

نظری با بیان اینکه در دوره گذشته بعضی از اعضای شوراها حتی تلفن‌ها را نیز جواب نمی‌دادند، اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی نباید خود را گرفتار کارهای حاشیه‌ای کنند، در دوره‌های گذشته شوراهایی که وارد مسائل حاشیه‌ای شدند، سودی برای شهر و منطقه خود نداشتند.

وی گفت: همه اعضای شوراهای اسلامی باید از دو دستگی و اختلافات بپرهیزند. و اگر همه قانون و اخلاق اسلامی را رعایت کنند، هیچ وقت مشکل قانونی بوجود نمی‌آید.

فرماندار بویراحمد گفت: در حفظ اموال شهرداری‌ها و اموال مردم باید بر اساس مر قانون عمل شود.

وی بابیان اینکه شوراهای ما در بسیاری از موارد پیشرو هستند، اظهار داشت: در دوره پنجم شوراهای اسلامی باید تلاش‌کنیم ضعف‌ها برطرف شود.

نظری در ادامه به برخی از اقدامات تلخ در شوراهای اسلامی شهرها اشاره کرد و گفت: مبادا خدای نکرده برسر پست و مسئولیتی معامله‌ای قرار بگیرد که به ضرر مردم و شهر باشد.

وی با بیان اینکه عدم آشنایی با قوانین شوراها از معضلات شوراهای اسلامی در دوره گذشته بود، اظهار کرد: متأسفانه شاهد بودیم که ساده‌ترین قوانین را برخی شوراهای ما رعایت نمی‌کردند و دیدم که یک شهرداری در طول سه سال مورد حسابرسی قرار نمی‎گرفت که این خلاف قانون بود./

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد