Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «دختر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «رضا میرکریمی» و «ابد و یک روز» به کارگردانی «سعید روستایی» و تهیه‌کنندگی «سعید ملکان» در دانشگاه کالیفرنیای آمریکا نمایش داده می‌شوند.

این دو فیلم ایرانی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اوت در دانشگاه کالیفرنیا، ایروین آمریکا به نمایش درمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش این فیلم‌ها برای دانشجویان و علاقه‌مندان به سینما در سالن «کریستال کاور» مرکز دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا صورت می‌گیرد.

فیلم «دختر» اولین نمایش خود را در بخش سودای سیمرغ سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد و درهفتبخش نامزد جایزه شد و در اولین حضور بین‌المللی‌اشدر جشنواره فیلم مسکو نیز جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (فرهاد اصلانی) را نیز از این رویداد سینمایی از آن خود کرد.

«دختر» علاوه بر این تاکنونجایزه بهترین بازیگر مرد (فرهاد اصلانی) جشنواره «باتومی» گرجستان، جوایز بهترین فیلم و بازیگر مرد جشنواره «گوا» در کشور هند، جوایز بهترین فیلم و بازیگر مرد جشنواره فیلم «داکا» در کشور بنگلادش و همچنینچهار جایزه از جمله جایزه بزرگ و جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین‌المللی «عشق» در مُنس بلژیک کسب کرده است و در چند جشنواره خارجی دیگر از جمله جشنواره فیلم جهانی «بلمونت» آمریکا، جشنواره قدیمی «دینی-له-بن» در کشور فرانسه و چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «عشق» در سئول کره جنوبی نمایش داشته است.

«ابد و یک روز» هم به تهیه‌کنندگی «سعید ملکان» تاکنون در عرصه‌بین‌المللی موفق به دریافت جایزه‌بهترین فیلم و جایزه نتپک از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا، جایزه بهترین فیلم از فستیوال ژنو و بهترین فیلم‌نامه از داکا بنگلادش شده است.

در فیلم «ابد و یک روز»پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فرو شبنم مقدمی به ایفای نقش پرداختند.

پخش بین‌المللی «دختر» و «ابد و یک روز» بر عهده‌ی «نسرین میرشب»است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه مستند «با قید محرمانگی» ساخته مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی که در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن در آلمان شرکت کرده بود، جایزه ویژه هیأت داوران را کسب کرد.

«با قید محرمانگی» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برابر با ششم ماه می در جشنواره اوبرهاوزن نمایش داده شد و در مراسم پایانی، هیأت داوران جایزه ویژه خود را به این فیلم اهدا کرد. این جایزه از سوی وزارت فرهنگ این کشور به فیلم‌های متفاوت ارایه شده در جشنواره، داده می‌شود.

این فیلم کوتاه مستند از میان شش هزار فیلم به بخش اصلی جشنواره راه یافت و در رقابت با ۵۰ فیلم در بخش اصلی توانست این جایزه را بگیرد.

کد خبر 6099601

دیگر خبرها

  • «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت