Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:23:58 GMT

ابراز رضایت نسبی فدراسیون از فرنگی کاران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۲۲۱۱

ابراز رضایت نسبی فدراسیون از فرنگی کاران

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم اعزامی به رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم انتخابی تیم ملی بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: 6 کشتی گیر ما برای اولین بار راهی رقابت های جهانی می شدند و با توجه به ارزیابی صورت گرفته به نسبت سایر کشورها از بیشترین تغییرات نسبت به المپیک برزیل و مسابقات جهانی پیش از آن، در ترکیب خود برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کشتی گیران ما اکثرا نفرات کم تجربه ای بودند اما با انگیزه و اعتماد بنفس بالایی به مصاف رقبای خود رفتند. البته اشتباه فنی برای این نفرات قابل پیش بینی بود که می توانند با این تجربه ارزنده ای که کسب کردند آن را جبران کنند. ما از اعتماد به جوانان ضرر نکردیم.


بنی تمیم در مورد عملکرد سعید عبدولی و یوسف قادریان در رقابت های جهانی اظهارداشت: سعید هرآنچه می توانست انجام داد و بنظرم عملکردش از المپیک مناسب تر بود. یوسف قادریان کمتر از خودش کشتی گرفت در حالی که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود و آمادگی مناسبی داشت بهرحال وی باید بتواند مشکلات روانی خود را در هنگام مسابقه حل کند.البته آسیب دیدگی یوسف حدود پانزده روز او را در انجام تمرینات نسبت به سایر کشتی گیران تیم عقب انداخت.


وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی فرانسه به ما نشان داد که باید به نفرات برتر انتخابی اعتماد کنیم، اظهار داشت: احترام به مسابقات انتخابی این انگیزه را در بین کشتی گیران سراسر کشور ایجاد کرده است که بدانند که با موفقیت در رقابت های مذکور می توانند راهی مسابقات جهانی شده و در آن جا نیز عملکرد خوبی را داشته باشند.


بنی تمیم افزود: باید به مسابقات انتخابی احترام بگذاریم و ما نیز با تکیه بر این اصل هم اکنون بطور متوسط در هر وزن 2 کشتی گیر داریم و در صورت ادامه این روند می توانیم تا المپیک 2020 سه تیم ملی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی با سه مدال برنز با توجه به جوانی تیم نتیجه خوبی است. جوانان تیم با توجه به بی تجربگی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و ارزیابی ما از عملکرد نفرات با تجربه در مجموع متوسط است.


بنی تمیم خاطر نشان کرد: سرمربی تیم ملی و کادر فنی تلاش خود را انجام دادند و همانطور که کشتی گیران جوانی داریم، کادر فنی ما نیز جوان و در مسیر کسب تجربه هستند و باید بتوانیم به مرور نقاط ضعف خود را مرتفع و نقاط قوت خود را نیز تقویت کنیم زیرا هدف ما بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و در نهایت المپیک 2020 توکیو است.برای همه کشورهای رقیب ایران، اینکه ایران با آینده نگری برای المپیک ٢٠٢٠، چنین تیم جوانی را راهی مسابقات جهانی کرده، بسیار جالب و تحسین برانگیزبود.

کشتی فرنگی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند