Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فردا همزمان با سال‌روز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن ازدواج وپيوند آسماني 1000زوج جوان در جوار حرم مطهر 10 امامزاده استان اصفهان برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌الاسلام حسن اميري با تبريک فرارسيدن سال‌روز پيوند آسمان حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) و با بيان اينکه اداره کل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان در راستاي ترويج زندگي به سبک اسلامي و با هدف ترغيب جوانان به سنت حسنه ازدواج در دين مبين اسلام تلاش مي کند بيان کرد: با رويکرد ترويج ازدواج آسان و با محوريت قراردادن امامزادگان و براي کمک به زوج‌هاي جوان ويژه برنامه‌ جشن پيوند آسماني در جوار حرم مطهر امام‌زادگان استان اجرا مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در همين راستا نيز اداره کل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان با همکاري و مشارکت هيئت امنا بقاع متبرکه استان در نظر دارد فر دا در سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج 1000 زوج جوان را در جوار حرم مطهر 10 امامزاده جليل القدر استان برگزار کند.
حجت‌الاسلام اميري تصريح کرد: در همين راستا و به منظور ايجاد فضايي مناسب براي حضور زوج‌هاي جوان مکاني همراه با سفره عقد براي زوج‌ها در جوار حرم مطهر امام‌زادگان شاخص استان محيا شده که اين افراد مي‌توانند به صورت رايگان از اين مکان‌ها براي برگزاري جشن ازدواج خود استفاده کنند.
وي گفت: از مردم خير و نيکوکار دعوت مي‌کنيم تا با ايجاد وقف‌هايي در راستاي کمک به ازدواج زوج‌هاي جوان اداره اوقاف و امور خيريه را در جهت ترويج اين سنت حسنه ياري کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور هشدار نارنجی و زرد طی تداوم فعالیت سامانه بارشی از وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای طی فردا به ویژه روز شنبه هفته آینده در سطح استان خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی تا فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق استان به صورت ابری و مه‌آلود، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق، احتمال تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: فردا بارش‌های رگباری در مناطق غرب، شمال با شدت کمتر و در سایر نواحی به صورت رگبار پراکنده ادامه خواهد داشت، وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای طی فردا به ویژه روز شنبه هفته آینده در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره صدور هشدار سطح نارنجی با تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی و محلی در استان، گفت: فعالیت این سامانه از اوایل امروز آغاز شده و تا اوایل فردا با رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد بارش تگرگ همراه است.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: طی این مدت تمام مناطق استان به ویژه اصفهان، بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، خوروبیابانک، فریدن (داران)، دهاقان، دهق، فریدونشهر، گلپایگان، شاهین‌شهر و میمه، نائین، نطنز، اسلام‌آباد موگویی و اردستان، تحت تأثیر سامانه است.

وی افزود: احتمال جاری شدن رواناب و اختلال در تردد، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از مخاطرات این سامانه است.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: احتیاط در سفرهای برون شهری، نداشتن توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، خودداری از عبور یا توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفظ صنعت کشاورزی، توصیه می‌شود.

وی درباره صدور هشدار زرد با فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی از ظهر روز چهارشنبه تا اواخر وقت فردا در استان، تصریح کرد: این سامانه با رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد بارش تگرگ همراه است.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: فعالیت سامانه مذکور طی روز چهارشنبه مناطق غرب و جنوب استان به ویژه شهرستان‌های بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر و گلپایگان تحت تأثیر قرار دارد.

وی افزود: شدت ناپایداری‌ها این سامانه امروز تمام مناطق استان به ویژه آران و بیدگل، اردستان، اسلام‌آباد موگویی، انارک، بادرود، بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، چوپانان، خوانسار، خوروبیابانک، فریدن (داران)، دهاقان، دهق، زواره، شهرضا، فریدونشهر، کاشان، کبوترآباد، کوهپایه، گلپایگان، لنجان (زرین‌شهر)، مبارکه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین‌شهر و میمه، نائین، نجف‌آباد، نطنز، ورزنه تحت تأثیر قرار می‌دهد.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به درجه ۱۸ سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 750054

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • وزش بادشدید و تند باد برای فردا در استان
  • فال انبیا فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • فال انبیا فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد