Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: از این پس شاهین گل‌افروز مدیریت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسن عابدی در مورد شرایط صبای قم اظهار داشت: جلسات متعددی در هفته‌های اخیر با حامیان مالی علاقمند به سرمایه‌گذاری در تیم فوتبال صبای قم برگزار کردیم و در نهایت واگذاری مدیریت بهره‌برداری از این تیم به شرکت سیوان‌بنای پرشین نهایی شد و قرارداد واگذاری نیز به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در جلسه‌ای که به اتفاق آقایان سیدعلی زاهدی و محمدرضا کشوری‌فرد نمایندگان استاندار قم، کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال و شاهین گل‌افروز مدیرعامل شرکت سیوان‌بنای پرشین در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، قرارداد واگذاری مدیریت تیم فوتبال صبای قم به این شرکت ن‌هایی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: پیگیری جدی و مستمری در روز‌های اخیر پیرامون موضوع صبای قم داشتیم و هدف این است که این تیم به عنوان نماد ورزش قم، در سطح اول فوتبال باشگاه‌های کشور یک تیم موفق و سربلند باشد و استعداد‌های فوتبال قم در آن توانایی خود را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: در قراردادی که با اسپانسر جدید تیم صبای قم منعقد شد، بند‌ها و شرایطی پیش‌بینی شده، از جمله اینکه تیم صد در صد در قم بماند و از ظرفیت فنی و نیروی انسانی فوتبال قم استفاده شود، ضمن اینکه زمین تمرین و مسابقه هم در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت.

عابدی تاکید کرد: با حضور نمایندگان استاندار در جلسات مختلف تمام سعی و تلاش ما این بوده که شرایطی برای صبای قم ایجاد کنیم که این تیم بتواند در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضوری موفق داشته باشد و به زودی به جایگاه حقیقی و واقعی خود یعنی لیگ برتر بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: صرفا مدیریت بهره‌برداری از تیم فوتبال صبای قم به مدت یک سال برای فصل ۹۷ – ۱۳۹۶ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان به شرکت سیوان‌بنای پرشین به عنوان اسپانسر تیم واگذار شده و سایر امور باشگاه همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در پاسخ به اینکه آیا کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پس از این واگذاری تغییر خواهد کرد؟ تصریح کرد: اختیار این موضوع دست مدیریت جدید تیم صبا است و هیچ دخالتی در تصمیم‌گیری برای تغییر و تحولات فنی تیم نداریم.

وی یاد آور شد: پس از عقد قرارداد برای واگذاری مدیریت بهره‌برداری تیم صبای قم به شرکت سیوان‌بنای پرشین، از این پس شاهین گل‌افروز مدیرعامل این شرکت مدیریت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده خواهد داشت و هرگونه تصمیم‌گیری راجع به تیم صبای قم با ایشان خواهد بود. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین خلعتی ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز خرید گندم شبانکاره شهرستان دشتستان بیان کرد: آغاز فعالیت خرید گندم به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی توسط این شرکت از سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بود و امسال دومین سال فعالیت این مرکز است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر افزود: با توجه به برنامه‌های الگوی کشت در جهت افزایش تولید محصولات استراتژیک مانند گندم در این منطقه، تجهیز این مرکز خرید نقش مؤثری در حمایت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان منطقه خواهد داشت و مورد استقبال قرارگرفته است.

وی گفت: این مرکز خرید واقع در اراضی روستای دهداران با وجود انبار سه هزار تنی و فراهم شدن شرایط اولیه آماده ارائه خدمت به کشاورزان منطقه شده است که در ادامه فعالیت نیاز مند بهبود شرایط شامل مسیر دسترسی آسفالته، محوطه سازی و تعمیرات مورد نیاز انبار خواهد بود.

وی با اشاره به پیش بینی‌های شرایط جوی خواستار توجه و دقت بیشتر در جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری محصول توسط عوامل خرید و لزوم تسریع در حمل و جمع آوری گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به مراکز ذخیره سازی سرپوشیده شد.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر در جریان این بازدید با اعضا هیأت مدیره شرکت و مدیر عامل شرکت دیدار و راهکارهای بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش نقش شرکت در ارائه نهاده‌ها و کمک به افزایش کارایی تولید در قالب تشکل‌های را تبیین و ارکان شرکت با اعلام آمادگی همکاری به ارائه نظرات پرداخت.

کد خبر 6099413

دیگر خبرها

  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!