Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزيربهداشت با بيان اين که عمق بخشيدن و گسترش فعاليت هاي اجتماعي، يکي از برنامه هاي وزارت بهداشت در دوره جديد است، گفت: در طي سه چهار سال گذشته، در حوزه خيرين و مشارکت هاي مردمي برکات زيادي را ديده ايم.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از وبدا، سيد حسن هاشمي در جلسه ديدار با دبيرکل و اعضاي هيات مديره جديد مجمع خيرين سلامت افزود: در مجموعه وزارت بهداشت نيز معاونت اجتماعي را ايجاد کرديم، چراکه به وجود چنين معاونتي براي رسيدگي به امور وسيع اجتماعي همچون توانبخشي براي توانمندسازي مردم، نياز است تا از مسير آموزش و مهارت آموزي به امر پيشگيري توجه بيشتري شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمي خاطرنشان کرد: در امر درمان نيز سمن هاي متعددي وجود داشت که بايد جايي سامان پيدا مي کردند و معاونت اجتماعي در اين زمينه کمک شاياني کرد، در عين حال خيريني مانند هنرمندان و ورزشکاران وجود دارند که شايد قدرت جذب آنها در مجمع خيرين نباشد ولي در آن مجموعه ها مي توانند فعاليت داشته باشند.
وزيربهداشت ادامه داد: در حوزه خيرين ايجاد هماهنگي در صف و ستاد امري ضروري است، مخصوصا زمانيکه به بيمارستان هاي شهرستان ها مي رويم، در محيط صف هماهنگي اهميت بيشتري پيدا مي کند، که با شخصيت والاي مرحوم حاج آقا نيري اين مهم تحقق پيدا کرده بود و از اين پس نيز دکتر شهرياري آن را به خوبي و در همان مسير با انرژي مضاعف پيش خواهد برد.
هاشمي گفت: يکي از برنامه هاي جدي بنده در دوره جديد عمق بخشيدن و گسترش همين فعاليت هاي اجتماعي است.
وزيربهداشت تصريح کرد: طرح تحول سلامت بايد مراقبت شود تا با برطرف کردن اشکالات از هر جهت پايدار شود.
هاشمي افزود: معتقد هستم که ظرفيت هاي بسياري در کشور وجود دارد، چنانچه هنر کشف ظرفيت هاي بالقوه و تشويق و تبليغ اقدامات آنها در سطح کشور را داشته باشيم، کمک شاياني به مردم کرده ايم، چراکه نيکوکاران بسياري وجود دارند که علاقه مند به کارهاي خير هستند اما با راهکار چگونگي کمک آشنايي ندارند ، لذا وجود دفاتر مجمع خيرين در سطح کشور و انسان هاي شريفي که در اين راستا دعوت به همکاري شده اند، مسير را هموار کرده است.
وزيربهداشت گفت: خوشبختانه روساي دانشگاه ها هم در اين زمينه افراد فعالي هستند و اميد است در دولت دوازدهم عزم همگي جزم باشد تا کارنامه درخشاني را رقم بزنيم و البته جذب جوانان در کارهاي خيرخواهانه خالي از لطف نخواهد بود.
گفتني است، چندي پيش دکتر حسينعلي شهرياري به سمت دبيرکل مجمع خيرين سلامت سراسر کشور منصوب شد و اين جلسه نيز با حضور وي و اعضاي جديد مجمع خيرين سلامت بر گزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل که در این همایش ریاست پنل سلامت را برعهده داشت، ضمن اشاره به توانمند‌های حوزه سلامت و فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری در آفریقا، اهمیت گسترش تعاملات با کشور‌های آفریقایی را تشریح کرد.

در این پنل، مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، مدیران سندیکا‌های دارو، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، مدیران شرکت‌های دارو سازی، رئیس انجمن بیمارستان سازی و میهمانانی از کشور‌های زیمباوه، مالی، اتیوپی و الجرایر حضور داشتند.

اعضای پنل ایرانی از حوزه‌های دارو، درمان و گردشگری سلامت، تجهیزات پزشکی، آموزشی، توسعه، جمعیت هلال احمر، سازمان سازمان انتقال خون، انستیتو پاستور ایران، ضمن توضیح درباره توانمندی صادراتی حوزه کاری خود، خواستار افزایش سطح تعلامات با کشور‌های آفریقایی شدند.

درادامه، میهمانان آفریقایی با تمجید از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت، علاقمندی خود را جهت گسترش همکاری تجاری با حوزه سلامت ایران اعلام کردند.

نیکنام در پایان گفت: گسترش همکاری ایران و آفریقا در حوزه سلامت قابل پیگیری است و انتقال تجارب و خدمات سلامت به این کشور‌ها وجود دارد.

به گزارش آنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از روز شنبه  ۸ اردیبهشت با حضور رئیس جمهور افتتاح و به مدت پنج روز ادامه دارد. این نمایشگاه میزبان ۲۰۰۰ صاحب نظر از ۸۰ کشور می‌باشد و ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمند‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن