Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، طی حکمی از سوی رییس کل گمرک کشور، درمراسمی که در سالن اجتماعات گمرک برگزار شد از زحمات ارزشمند رسول صفریان تقدیر و قدردانی و پرویز تقوی به عنوان مدیر کل جدید گمرک استان اردبیل منصوب گردید.

در این مراسم مشاور رئیس کل گمرکات کشور اظهار کرد : همدلی همکاری و مشارکت سایر نهادها با گمرکات کشور برای توسعه و رونق اقتصادی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر کاویانی نیا گفت: اردبیل پتانسیل زیادی در حوزه صادرات دارد و گمرکات اردبیل جز فعالترین گمرک کشور است .

وی با بیان اینکه استقرار سامانه جامع الکترونیکی موثرترین اقدام در تسهیل فعالیت‌های اقتصادی برای فعالان اقتصادی درسال‌های اخیر بود گفت: نصب دستگاه ایکس ری در گمرکات کشور نیز برای جلوگیری از قاچاق کالا از جمله طرح‌های موثر در راستای تحقق توسعه اقتصادی در کشور بود.

انتهای پیام/ح

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرک اردبیل برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • معین تقوی طلایی شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد