Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمد جواد آذری جهرمی در دیدار سرپرست و مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود : نظام تعرفه مناسبی باید تدوین شود به طوری که برای خدمات ثابت بازار رقابتی شده و همچنین حجم بازار بزرگ شود و در یک فرایند زمانی مناسب در بازارهای رقابتی به سمت آزادسازی تعرفه ها حرکت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیات دولت ادامه داد: تعدیل در تعرفه خدمات مختلف باید به صورتی باشد که در حوزه تلفن همراه و ثابت اپراتورها به سمت باندل کردن صوت و دیتا پیش بروند و تعادل در تعرفه خدمات صوتی و داده مد نظر قرار گیرد.

آذری جهرمی به ساماندهی وضعیت فروش بسته های اینترنتی و بحث کم فروشی خدمات اشاره کرد و گفت : کمیته ای ویژه برای بررسی این موضوع و رعایت حقوق مصرف کننده ها تشکیل شود .
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات افزود: چهارچوبی نظامند برای رعایت برای رعایت حقوق مصرف کننده ها تدوین شود تا اپراتورها حقوق مصرف کننده ها را بر مبنای این چهارچوب رعایت کنند و اپراتورها باید یک بسته فرهنگی حاوی هشدارها و ملزومات را برای دادن هشدار به مردم تدوین کنند و در این زمینه فقط به پیامک اکتفا نشود.

آذری جهرمی درباره تدوین ضوابط لازم برای حمایت از ارائه دهندگان خدمات محتوایی ویدئویی ( OTT ها )و برنامه های نرم افزاری تلفن همراه( APP ها ) گفت: این موضوع از نظر حقوقی باید بررسی شود که چگونه می توان وندورهای(تامین کنندگان) تولید کننده گوشی را ملزم کرد که گوشی های بازار ایران باسیستم عملیات پشتیبانی ( OSS)مختص ایران تولید شود .

عضو هیات دولت در زمینه قاچاق گوشی تلفن همراه خاطرنشان کرد: مکانیزم های مقابله با قاچاق و اجرای پروژه رجیستری باید با جدیت پیگیری شود .

آذری جهرمی درباره وضعیت دکل های تلفن همراه نیز گفت : بررسی حقوقی لازم در جهت ساماندهی دکل ها و فرایندهای حقوقی و مقرراتی با شهرداری ها انجام شود به طوری که همزمان حقوق اپراتور و شهر و مردم رعایت شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است، یکبار به نام مردم تهران، یکبار به نام زائران اربعین!

قبلیها را که از «شرکت ساختمانی» خریدند، باید دید ثبت سفارش کنندگان این مصوبه چه کسانی هستند!

منطق می گوید اگر به فکر جان مردم و اعتقاداتشان بودید، مصوبه مجلس برای ورادات خودرو اجرا می کردید!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903317

دیگر خبرها

  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان