Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:37:09 GMT

مرتبه ای بالاتر از شهادت وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۳۴۳۱

مرتبه ای بالاتر از شهادت وجود ندارد

فرمانده هشت سال دفاع مقدس همچنین با اشاره به مقام شهید و شهادت افزود: هر چه در دنیا وجود دارد یک بهتر و بالاتری هم دارد و فقط شهادت است که بالاتر از آن مرتبه ای وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ حسن زارعی در یادواره شهدای اردستان درحسینیه سیدالشهداء، اظهار کرد: عید غدیر را بیشتر توجه کنید زیرا اگر توجه شده بود عاشورا و سقیفه بوجود نمی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: همه موجودات در حال ریزش و رویش هستند و انسان که اشرف مخلوق خداوند است دو بُعد دارد که یکی روحانی و دیگری حیوانی است.

زارعی با بیان اینکه داعش امروز توسط صهیونیست ها ساخته می شود تا مسلمانان کشورهای مختلف را به شهادت برساند، تصریح کرد: داعش با نام پیامبر و خدا فرزندان را جلوی چشم پدران و مادران سر می برد تا چهره اسلام را مخدوش کند.

وی تاکید کرد: یادواره شهدا برگزار می کنیم تا با منش و روش شهدا آشنا شده و بتوانیم آن را در زندگی روزمره بکار گیریم تا دچار نقصان نشویم.

زارعی همچنین با اشاره به مقام شهید و شهادت افزود: هر چه در دنیا وجود دارد یک بهتر و بالاتری هم دارد و فقط شهادت است که بالاتر از آن مرتبه ای وجود ندارد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس در خصوص مقام معظم رهبری گفت: ولی امر مسلمین کسی که واجب الاطاعت است می گوید: شهید حججی حجت خدا برای ماست و وقتی شخصیتی همچون مقام معظم رهبری چنین مطلبی را بیان می کنند برای ما جای هیچ شبهه ای وجود ندارد.

وی با اشاره به گرفتن سلفی توسط نمایندگان مجلس یادآوری کرد: شهادت شهید حججی موجب از بین بردن این عمل زشت شد و اسلام را به گونه ای در برابر این حملات کشورهای غربی بیمه کرد.

زارعی شهادت شهید حججی را افتخاری برای ایران دانست و تصریح کرد: این شهادت ضمن اینکه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید، دشمنی دشمنان ایران را برای همگان نمایان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز عده ای حرفهای دشمن را تکرار می کنند و انسانهای کج فهمی هستند که حضور داعش در منطقه را احساس نکرده اند.

زارعی با توجه به هوشیاری ایران در منطقه گفت: دشمنان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را متوجه شده اند که اینگونه در مقابل ما موضع گرفته اند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با توجه به این نکته که در سبک زندگی دچار تزلزل شده ایم افزود: با این اوصاف اگر دشمن فشاری وارد کند دچار مشکل می شویم زیرا سبک زندگی ها اسلامی نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: امروزه به واسطه تلاش‌های نیروهای مسلح، امنیت در زمین و هوای غرب کشور برقرار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر حمیدرضا رحمت‌پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گرامیداشت روز ارتش که در ستاد فرماندهی ارتش کردستان برگزار شد، اظهار داشت: 29 فروردین ماه روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و ارتش قهرمان است.

وی ضمن بزرگداشت روز ارتش و خیر مقدم به همه مهمانان گفت: گردنه‌های برافراشته کردستان خود گواه و حاکی از رشادت‌ها و جانفشانی نیروهای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح؛ سپاه، انتظامی، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به شهید چمران تصریح کرد: ما رشادت‌های شهیدان بابایی و آبنشاسان را فراموش نمی‌کنیم. همه مردم و نیروهای مسلح رشادت‌های ارتش در قبل از جنگ، آرام‌سازی منطقه و سال‌های دوران دفاع مقدس را به یادگار دارند.

وی بیان کرد:  امروز به واسطه همین تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح؛ امنیت غرب و جنوب کشور و مرزهای شرقی، دریا و هوا پایدار و در آرامش کامل است که باید این وضعیت را قدر بدانیم.

رحمت‌پور عنوان کرد: موفقیت‌ها و بزرگی‌ها و بالندگی‌های که در کشور داریم با خون دل‌ها به دست آمده و حاصل رشادت رزمندگان و ایثارگران است.

وی خاطرنشان کرد: 29 فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری "یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" یادآور رشادت‌های دلیرمردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می‌درخشد.

فرمانده قرارگاه ارتش استان کردستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مخلص و سرافراز ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی، مطالعه زندگی و اخذ الگو و سرمشق از این شهید والا مقام را بر همگان واجب دانست.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • نماهنگ شوقِ عاشقانِ وصل + فیلم
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران