Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ سامسونگ‌ پِی محبوبیت بسیاری به دست آورده؛ تا حدی که حجم تراکنش‌های کاربران کره‌ی جنوبی با این سرویس معادل ۸.۷۶ میلیارد دلار برآورد شده است.هم‌اکنون دو سال از زمان شروع کار سرویس پرداخت موبایل سامسونگ می‌گذرد. سامسونگ پی ابتدا در آگوست سال ۲۰۱۵ در کشور خانگی سامسونگ، یعنی کره‌ی جنوبی فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال اول فعالیت سامسونگ پی، میزان تراکنش‌های انجام‌شده در این بستر از ۲ تریلیون وون (معادل ۱.۷ میلیارد دلار) گذشت.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از زومیت ، حال مشخص شده که حجم تراکنش‌های سرویس سامسونگ پی در کشور کره‌ی جنوبی، به ۱۰ تریلیون وون (۸.۷۶ میلیارد دلار) رسیده است. این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد که سرویس پرداخت موبایل سامسونگ در کشور نامبرده تا چه حد رشد داشته است.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که بیش از ۳۰ درصد از این ۸.۷۶ میلیارد دلار تراکنشی که بر بستر سامسونگ ثبت شده، توسط پلتفرم‌های آنلاین انجام پذیرفته است.

سامسونگ پی نسبت به برخی سرویس‌های پرداخت موبایل که در حال حاضر فعالیت دارند، منحصر‌به‌فرد است. این سرویس هم از ان‌اف‌سی و هم از ام‌اس‌تی (انتقال امن مغناطیسی) پشتیبانی می‌کند. فناوری ام‌اس‌تی این امکان را فراهم می‌آورد که بتوان با استفاده از کارت‌خوان‌های معمولی از سرویس سامسونگ پی استفاده کرد.

بنابراین کسب‌وکارهایی که قصد ارائه خدمات پرداخت با استفاده از سامسونگ پی دارند، برای پشتیبانی با این سرویس نیازی به صرف هزینه برای خرید ترمینال‌های ان‌اف‌سی نخواهند داشت. در واقع همه‌ی شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که قصد پشتیبانی از سامسونگ پی دارند، می‌توانند بدین منظور از پایانه‌های معمولی کارت‌های اعتباری استفاده کنند. این شرکت به‌تدریج سرویس پرداخت موبایل خود را در تعداد بیشتری از کشورهای سراسر جهان ارائه خواهد داد. طی سال گذشته، سامسونگ پی در بازارهایی مثل اسپانیا، هند، استرالیا، سنگاپور و ... در دسترس کاربران قرار گرفته است و این سرویس به‌مرور در سایر نواحی جهان نیز فعال خواهد شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم

رئیس مرکز مطالعات وزارت کشور گفت: دو زنجیره ارزش اصلی کشمش و سفال همدان، تقویت کننده حجم مبادلات تجاری و صادراتی کشور هستند. - اخبار استانها -

جلیل دارا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم همدان،در حاشیه برگزاری اکسپو 2024 و در بازدید از غرفه این استان، اظهار‌ داشت: در استان همدان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعال کردن 6 زنجیره فرعی و دو زنجیره اصلی کشمش و سفال وجود دارد که به دلیل کیفیت و اقبالی که در بازار جهانی دارند تقویت کننده مبادلات تجاری و صادراتی کشور هستند.

وی افرود: خوشبختانه بر اساس گزارشات استان همدان رشد کالاهایی از این استان که در طبقه‌بندی زنجیره ارزش قرار دارند رو‌به بالا است که امیدواریم با سیاست‌گذاری وزارت کشور در سال جدید و شعار سال که مزین به جهش تولید و مشارکت مردم است شاهد حضور مردم در افزایش تولیدات و صادرات بیشتر باشیم.

رئیس مرکز مطالعات وزارت کشور، تاکید کرد: به طور قطع برکات خوبی از جهت اشتغال، تولید و درآمدزایی از مسیر مبادلات تجاری متمرکز بر محصولات دارای زنجیره ارزش این استان که شامل کشمش، سفال، چرم، گیاهان دارویی، مبل‌و‌منبت، سنگ‌های قیمتی و پوشاک است برای این استان رقم می‌خورد.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت