Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ روز سه شنبه، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز و نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین‌الملل مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته در این عرضه‌ها و عرضه‌های مازاد معادل ۳۸ هزار و ۴۷۶ تن به ارزش ۵۷۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال بود.

از نکات حائز اهمیت معاملات بازار مشتقه بورس انرژی ایران می‌توان به این نکته اشاره کرد که ارزش معاملات روزانه این بازار در سال ۹۶ در جلسه معاملاتی روز سه شنبه به بالاترین میزان خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد نیز برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد ستاره ۹۶۱، ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر ۷۴۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال معامله شد.

همچنین بازار برق بورس انرژی ایران شاهد معامله ۲ میلیون و ۳۴ هزار قرارداد معادل ۳۵ میلیون و ۴۶ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۱۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال بود.

در روز سه شنبه، نمادهای بارپایه، میان‌باری، کم‌باری و بار پیک با متوسط قیمت‌ ۳۷۵، ۳۷۵، ۳۳۱ و ۴۰۸ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند. از جمله موارد با اهمیت بازار برق می‌توان به گشایش نمادهای معاملاتی قراردادهای سلف موازی استاندارد برق ویژه مصرف‌کنندگان نهایی وشرکت های خرده‌ فروشی برق (بازار مصرف‌کنندگان بزرگ برق) در بازار مشتقه بورس انرژی ایران از جلسه معاملاتی امروز (مورخ ۱ شهریور ۹۶) اشاره کرد.

در مجموع ارزش معاملات روز سه شنبه بورس انرژی ایران، به یک هزار و ۳۳۷ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال بالغ شد. از نکات حائز اهمیت معاملات بازار مشتقه بورس انرژی ایران می‌توان به این نکته اشاره کرد که ارزش معاملات روزانه این بازار در سال ۹۶ در جلسه معاملاتی روز سه شنبه به بالاترین میزان خود رسید.

امروز (چهارشنبه)، آخرین روز معاملاتی اوراق سلف موازی استاندارد بنزین اکتان ۹۰ شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در بازار مشتقه بورس انرژی ایران است. دارندگان این اوراق می‌توانند با مراجعه به سایت بورس انرژی ایران و مطالعه اطلاعیه‌های منتشره بر روی آن از شرایط تسویه این اوراق آگاهی یابند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها