Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان گفت: باید از نظرات و حضور جوانان در تصمیم گیری‌ها به دور از تبعیض جنسیتی بهره ببریم.

به گزارش بی‌باک به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،سید جواد رضوی با اشاره به موضوعیت و وضعیت مدیریت امور جوانان در نظام اداری کشور و با تاکید بر وظایف همه دستگاه ها در امور جوانان به وظایف وزارت ورزش و جوانان و همچنین اداره کل ورزش جوانان استانها افزود: وظیفه سیاست گذاری، برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه ها به منظور هم افزایی فعالیتها و کاهش همپوشانی ها و موازی کاری ها در امور جوانان به عهده ستاد ساماندهی امور جوانان و در مرجع بالاتر شورای عالی جوانان است و طبعا نظارت بر عملکرد دستگاه ها را نیز شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان در ادامه با ارایه گزارش از عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان در کل کشور و رشد کمی و کیفی ستادهای شهرستانی و استانی در سال ٩٥ از اهتمام فرمانداران به مقوله جوانان تشکر و ابراز امیدواری کرد از طریق فعال تر شدن ستاد ساماندهی امور جوانان گفتمان جوانی که مورد تاکید رییس جمهورووزیر ورزش و جوانان است، در همه سطوح دستگاه های کشور تقویت و در نهایت به بهبود وضعیت جوانان در کشور منجر شود.

رضوی افزود: موضوعات اشتغال، ازدواج، مسکن، اوقات فراغت، آسیب های اجتماعی و سلامت جوانان از جمله موضوعاتی است که انتظار می رود ستاد ساماندهی استان بیشتر و عملیاتی تر به آنها بپردازند.

مدیر کل ساماندهی امور جوانان با تاکید بر حضور نماینده جوانان در ستادهای استانی و شهرستانی، گفت: بدور از تبعیض جنسیتی باید از نقطه نظرات جوانان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها استفاده کرد. قطعا حضور جوانان در مراکز تصمیم ساز می تواند به افزایش فعالیتهای دستگاه های اجرایی منجر شود فقط باید آنها را باور کنیم و به این یاوران جوان اعتماد کنیم.

وی در ادامه افزود: عملکرد استان تهران در حوزه جوانان و هماهنگی بین دستگاهی در این استان در سال ٩٥در سطح متوسط ارزیابی شده و انتظار این است با برنامه ریزی بهتر و حمایت بیشتر استانداری وضعیت بهتری را در همه شهرستانهای استان تهران شاهد باشیم. هر چند در مجموع عملکرد استان تهران در مقایسه با سال ٩٤ حاکی از مسیر رو به رشد و بهبود است.

رضوی همچنین خلاصه ای از عملکرد معاونت ساماندهی امور جوانان در دولت یازدهم در حوزه مشارکتهای اجتماعی، اوقات فراغت، خانه های جوان، ازدواج و تعالی خانواده، بین الملل و شورای عالی و ستادساماندهی امور جوانان ارایه داد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری مشترک با رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در آنکارا گفت: ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اشغالگران قدس) در دیوان بین‌ المللی دادگستری (ICJ) که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.

وزیر امور خارجه ترکیه اظهار داشت: در دیدارهایی که در راستای سفرش به شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام داد، برخی کشورها درباره پرونده نسل‌ کشی آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل اعلام کردند که آماده موضع‌ گیری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تنها کشورهای نیکاراگوئه و کلمبیا درباره این پرونده موضع ملموسی اتخاذ کرده‌اند، تصریح کرد: ما نیز امروز نتایج ارزیابی‌ های خود را به رئیس جمهورمان ارائه کردیم و مایلم برای اولین بار مطابق با تصمیم سیاسی اتخاذ شده در اینجا اعلام کنم. ما به عنوان کشور ترکیه تصمیم گرفتیم به پرونده‌ای که آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل در دادگاه بین المللی دادگستری مطرح کرده است، بپیوندیم.

هاکان فیدان افزود: امیدواریم با این گام، روند پیش روی دیوان بین المللی دادگستری در مسیر درست پیش برود. همانطور که قبلا بیان کردم، کار ما روی این برنامه برای مدت بسیار طولانی ادامه دارد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: پس از اتخاذ این تصمیم سیاسی توسط رئیس جمهور و پس از اعلام آن به تمام دنیا، کار حقوقی خود را تکمیل خواهیم کرد. در همین حال، ما به همکاری با همه کشورهای دوست و متحد ادامه خواهیم داد تا در مورد این موضوع چه کارهای بیشتری می‌ توان انجام داد و کدام کشورها می‌ توانند بیشتر مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم