Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز، کانون هواداران تراکتورسازی پس از دیدار با سایپا تهران طی بیانیه‌ای از هواداران تیمش تقدیر کرد‌.

در متن این بیانیه آمده است‌:

هواداران تراکتورسازی با حمایت از تیم محبوب خود و تشویق 90 دقیقه‌ای که داشتند روحیه و توان را به بازیکنان تیم‌شان تقدیم کردند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یار دوازدهم تراکتورسازی ثابت کرد بدون توجه به نتیجه و جدول رده‌بندی می‌توان فقط از تیم محبوب خود حمایت کرد و هواداران با فریادهای خود در ورزشگاه شهید دستگردی تهران یک پیروزی و سه امتیاز دیگر برای سرخ پوشان رقم زدند‌.

پرشورترین هواداران فوتبال ایران با حضور چندین هزارنفری خود حماسه‌ای ناب رقم زدند و تا آخرین دقیقه از تیم محبوبشان حمایت کردند تا جشنی شیرین در پایتخت نظاره‌گر باشیم‌.

همان‌طور که یحیی گل‌محمدی شب گذشته در نشست خبری اعلام کرد تراکتور این پیروزی را مدیون هواداران است و اگر حمایت پرشور هواداران نبود رسیدن به این مهم بسیار دشوار بود‌.

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی با تقدیر و تشکر از این حرکت قابل‌تحسین هواداران این پیروزی را به آن‌ها تقدیم می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانیم بهترین‌ها را برای این بهترین هواداران فوتبال رقم زنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس