Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه گلستان گفت: فاز نخست ساختمان دانشگاه تعاون گلستان در هفته دولت افتتاح می‌شود و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در فاز نخست آن تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، یدالله هزارجریبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان این خبر اظهار داشت: تفکیک دانشگاه گلستان و منابع طبیعی گرگان از بدو آغاز کارشناسانه نبود و تفکیک به صورت عادلانه انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مساحت 75 هکتار در سرخنکلاته را خیران اهدا کردند که از این میزان مساحت 53 هکتار اختصاص داده شده و تقریبا نزدیک به 20 هکتار در اختیار شورای شهر سرخنکلاته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان یادآور شد: ساختمان اداری یک پروژه استانی به شمار می‌رود و یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبار از وزارت نفت و ردیف‌های بعدی آن در سال 1390 نزدیک به 68 میلیون تومان آن از استان تامین شده است.

هزارجریبی با بیان اینکه 4 هزار و 800 متر مربع زیربنا برای دانشگاه گلستان در نظر گرفته شده بود و بنا بود تا سال 1392 به بهره‌برداری برسد، افزود: در سال 1394 تا سال 1396، یک میلیارد و 500 میلیون تومان مصوب وزارت علوم تخصیص داده شد و تاکنون دانشگاه نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون تومان با بودجه اختصاصی با مجوزی که از هیئت امناء گرفته، ادامه می‌دهد.

وی افزود: ساختمان دانشکده علوم از دیگر پروژه‌های ما در آن منطقه است که 8 هزار و 800 متر مربع وسعت دارد و بزرگترین پروژه در حال ساخت دانشکده علوم انسانی و پایه است.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان ادامه داد: پروٰه از قبل آغاز شده و برآورد هزینه آن 5 میلیارد و 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که با توجه به وقفه زمانی پروژه با این اعتبار به اتمام نرسید و سال گذشته 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اوراق سکوت اجاره در نظر گرفتند که 300 میلیون تومان آن محقق شد.

هزارجریبی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم از بودجه اختصاصی مجوز دریافت کنیم تا بتوانیم این پروژه را به پایان برسانیم و خوشبختانه با وجود اینکه این ساختمان وسعت زیادی دارد کار به خوبی پیشرفته است.

وی گفت: 12 میلیارد تومان هزینه تمام شده راه‌اندازی پروژه ساختمان دانشکده علوم برآورد می‌شود و اگر وزارت علوم از بودجه اختصاصی در این زمینه کمک نکند این پروژه به اتمام نخواهد رسید.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان گفت: ساختمان دانشگاه تعاون گلستان فاز نخست آن در هفته دولت افتتاح می‌شود و یک میلیارد و 500 میلیون تومان در فاز نخست آن تخصیص داده شده اما پس از تغییر در دولت اعتباراتی به این پروژه اختصاص داده نشد و ما 300 میلیون تومان از بودجه متمرکز دانشگاه کار را پیش بردیم.

هزارجریبی با بیان اینکه 3 میلیارد و 150 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده، گفت: این پروژه در 4 طبقه ساخت شده و اسکلت آن فلزی است و دانشکده تحصیلات تکمیلی تعاون دارای یک‌هزار و 680 مترمربع زیربنا است.

وی اظهار کرد: 120 دانشجو در سال جدید در دانشگاه تعاون گلستان تحصیل می‌کنند و سرویس رفت و آمد برای این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی دور دوم هیأت دولت در شهرستان میامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از زارع پور صبح پنجشنبه ساعت ۹ در ورودی شهر میامی برگزار می‌شود، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان میامی نخستین برنامه سفر وزیر ارتباطات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت از برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم به شهرستان است، گفت: کلنگ زنی فیبر نوری میامی نیز با حضور وزیر ارتباطات انجام می‌شود.

آشوری از دیدار وزیر ارتباطات و وزیر معین سفر استانی دوم هیأت دولت به استان سمنان با نخبگان، موثران و فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان میامی خبر داد و گفت: شورای اداری شهرستان میامی نیز با حضور زارع پور برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای بهره گیری بهتر از فرصت سفر استانی هیأت دولت، مشکلات و مطالبات شهرستان در طی نشست‌هایی با مدیران احصا و دسته بندی شده است.

کد خبر 6081530

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان