Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری و رئیس و نائب رئیس شورای شهر اراک انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز اراک ؛ در نشست امروز شورای شهر اراک علیرضا بیاتیان سرپرست سازمان عمران شهرداری اراک با کسب7رای از 11 رای، سرپرست شهرداری اراک شد.
کاوه فلک افلاکی با رای همه اعضای شورا به عنوان رئیس و "علی محصولی" باکسب 6رای نایب رییس شورای کلانشهر اراک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر پیمان رشیدی ، علیرضا مرادی و فدایی بعنوان اعضای کمیسیون ماده 100 انتخاب شدند.
طوفان محمدی و علی محصولی به عضویت کمیسیون ماده 77 در آمدند.
در این جلسه "فدایی" با 9 رای رئیس کمیسیون توسعه عمران، مرادی با 9 رای رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مرتضی سورانه که تنها کاندیدای ریات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بود رئیس کمیسیون‌ها شدند.
اعضای شورای شهر اراک همچنین با حضور در گلزار شهدای اراک یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی اراک را گرامی داشته و به مقام شامخ شهیدات ادای احترام کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم زاکانی شهردار تهران عصر امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد.

گفتنی است شهرابی پیش از این مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم اردیبهشت‌
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد
  • فراز و فرودهای قانون تجارت از زبان رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس
  • تصویب تشکیل ۲ سازمان در شهرداری کرج
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه