Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:10:46 GMT

هادی تیران ولی پور ایران را به دومین مدال طلا رساند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۴۱۷۸

هادی تیران ولی پور ایران را به دومین مدال طلا رساند

هادی تیران ولی پور تکواندوکار تیم دانشجویان ایران با پیروزی در دیدار نهایی تکواندو دانشجویان جهان، کاروان ایران را به دومین مدال این بازی ها رساند.

به گزارش خبرنگار مهر از چین تایپه، در ادامه بازیهای دانشجویان جهان و در روز دوم مسابقات تکواندوی مبارزه، هادی تیران ولی پور ملی پوش وزن ۵۸ – کیلوگرم در فینال برابر روی براگانکا از پرتغال قرار گرفت که در یک مبارزه برتر موفق شد ۷ بر ۵ پیروز شود و با قهرمانی در این مسابقات، کاروان ایران را صاحب دومین مدال طلا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیران راند اول را ۳-۰ برد، در راند دوم نتیجه ۵ بر ۳ به سود ملی پوش ایران بود و در تا پایان راند سوم تیران برتری ۷ بر ۵ را حفظ کرد تا قهرمان شود. تیران ولی پور در پایان این مسابقه به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.
تیران ولی‌پور در مسابقات قبلی خود ابتدا المرزوقی از امارات را ۲۱ بر یک مغلوب کرده بود و در یک هشتم نهایی برابر سوزوکی از ژاپن پیروز شد.
در سایر مبارزات امروز، ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷ – کیلوگرم بانوان ۱۱ بر ۸ اولیا میوتس از روسیه را مغلوب کرد. در مبارزه بعدی آنیکا گودل از لهستان مقابل میرحسینی حاضر نشد تا ملی پوش ایران به یک چهارم نهایی صعود کند. او در مبارزه بعدی چنگ چن از چین را ۲ بر صفربرد و به نیمه نهایی صعود کرد.
میرحسینی در نیمه نهایی میرحسینی به مصاف چیا چوانگ از چین تایپه رفت که در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست خورد و فینال نرسید تا صاحب مدال برنز یونیورسیاد شود.
همچنین در وزن ۸۰ – کیلوگرم امیرحسین امیدی ۲۱ بر صفر مقابل التوبی از عمان به برتری رسید اما در یک هشتم نهایی در مصاف با وی تینگ لیو از چین تایپه در یک مبارزه بحث برانگیز ۱۶ بر ۱۵ بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت. داوران در ثانیه آخر ضربه سه امتیازی ورزشکار میزبان را قبول کردند و اعتراض ایرانی ها نیز نتیجه ای نداشت.
روز گذشته نیز آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم قهرمان شده بود تا اولین طلای کاروان ایران در یونیورسیاد بدست آید.
انتهای پیام

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد

به گزارش پارس نیوز؛  روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد