Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@02:07:55 GMT

گمرکات مرزی کشور به دستگاه ایکس‌ری تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۴۳۱۶

گمرکات مرزی کشور به دستگاه ایکس‌ری تجهیز شد

مشاور رئیس کل گمرکات ایران گفت: تجهیزگمرکات مرزی به دستگاه ایکس‌ری از مهمترین اقدامات در راستای ارائه خدمات مناسب در گمرکات کشور بوده که در کنار مزایای مختلف امکان قاچاق از گمرکات را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر کاویانی‌نیا پیش از ظهر امروزدر آیین تودیع و معارفه مدیران کل گمرکات استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بعد از نفت و مالیات، درآمدهای گمرکاتی سومین منبع درآمد برای کشور به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های توسعه‌ای گمرکات در کشور بیان کرد: تجهیزگمرکات مرزی به دستگاه ایکس‌ری از مهمترین اقدامات در راستای ارائه خدمات مناسب در گمرکات کشور بوده که در کنار مزایای مختلف امکان قاچاق از گمرکات را کاهش می‌دهد.

مشاور رئیس کل گمرکات ایران راه‌اندازی سامانه جامع امور گمرکی را از دیگر اقدامات در راستای توسعه گمرکات در کشور برشمرد و گفت:حذف کاغذ از فرایند خدمات گمرک نیز از دیگر اقدامات در این حوزه بوده که توانستیم این امر رادرگمرکات کشور عملیاتی کنیم.

کاویانی‌نیا با بیان اینکهگمرک ایراناز سازمان‌های پیشتاز و موفقدر امر مکانیزاسیون است، تصریح کرد: معیار سنجش عملکرد در مجموعه گمرکات جلب رضایتمندیعمومی است که در این حوزه شاهد رضایت مردمی در ارائه خدمات در گمرکات بودیم.

این مسئول با بیان اینکه مجموعه گمرکات سیاتگذار و قان‌ونگذار نبوده بلکه دستگاهی اجرایی استتصریح کرد: با توجه به نقش گمرک به عنوان یکی از نهادهای اصلی دست‌اندرکار در تجارت خارجی باید تلاش شود تا با همکاری و مشارکت تشکیلات اجرایی با سایر سازمان‌ها و نهادها توسعه و گسترش یابد تا این امر زمینه‌ساز توسعه اجرای برنامه‌ها شود.

مشاور رئیس کل گمرکات ایران با اشاره به فعالیت گمرکات استان اردبیل اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گمرک اردبیل در این بخش می‌تواند دراقتصاد استان نقش مهم و اساسی ایفا کند که باید از این ظرفیت بهره‌برداری مناسب انجام شود.

انتهای پیام/

R41374/P1492/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد