Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:28:23 GMT

عملکرد شورای شهر نقش به‌سزایی در کاهش جرائم دارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۴۹۷۷

عملکرد شورای شهر نقش به‌سزایی در کاهش جرائم دارد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه عملکرد شورای شهر نقش به‌سزایی در کاهش جرائم دارد گفت: شورا بهترین همیار نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، سرهنگ ماشاالله ملایی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای شهرستان جیرفت اظهار‌ داشت: شورای شهر باید به خواسته‌های مردم توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شوراها در انتخاب شهردار دقت لازم را داشته باشند و شهرداری نقش بسزایی در شهر ایفا می‌کند گفت: شهر جیرفت نیازمند تحولی بزرگ در حوزه شهری است و شوراها و شهردار در این زمینه نهایت تلاش خود را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفتبا بیان اینکه عملکرد شورای اسلامی شهر نقش بسزایی در کاهش جرائم دارد خاطر‌نشان کرد: نیمی از نظم و امنیت یک شهر برعهده شوراها و شهرداری در حوزه گردشگری و مراکز تفریحی است که باید به این مهم توسط شوراها مورد توجه قرار گیرد.

ملایی تصریح کرد: دوربین‌های سطح شهر که در حوزه شورا و شهرداری است باید راه‌اندازی شوند چرا که نیاز لازم و ضروری در شرایط امروزی است.

وی با اشاره به اینکه شورا بهترین همیار نیروی انتظامی است و می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد گفت: اتفاقاتی که در این شهرستان رخ می‌دهد جنبه امنیتی ندارد و 80 درصد از جرائم شهرستان جیرفت به شهر جیرفت تعلق دارد.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • رابطه سلامت روده و سلامت مغز
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد