Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین روز از شهریور ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های متعددی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی عنایت بخشی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اولین روز از شهریور ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های متعددی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی عنایت بخشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلایه‌های عباس لاجوردی از نحوه اکران فیلم جشن تولد و وضعیت حال حاضر سینما از دیگر اخبار مهم سینما در روز گذشته گذشته بود.

تاثیر معکوس واکسن آنفلوآنزا عنایت بخشی را بیمار کرد/بازیگر سربداران در خانه مشغول استراحت است

عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: چندی پیش برای درمان سرماخوردگی اقدام به تزریق واکسن آنفلوآنزا کردم اما متاسفانه این واکسن روی من حساسیت ایجاد کرده و اثر معکوس داشت.

وی در همین راستا ادامه داد: این اتفاق عاملی بود تا چند ماهی برای درمان به بیمارستان مراجعه کنم. خوشبختانه در حال حاضر روند درمان به خوبی طی شده و در خانه استراحت می‌کنم. الحمدالله من از زندگی راضی‌ام و همواره خدا را بابت روزگاری که دارم شکر می‌کنم.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

به خاطر ابتذال از سینما فاصله گرفتم/ هزینه های زندگی به بازی در برخی نقش ها مجبورم کرد

رسول نجفیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که هم‌اکنون فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" را در چرخه اکران دارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص رواج ساخت آثار مبتذل در سینمای ایران گفت: اینکه فیلم های کمدی مبتذل ساخته می‌شود و مردم از آن استقبال می‌کنند باید به عنوان یک آسیب اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد. وقتی فضای هنر باز باشد و هر شخص تفکرات خود را ارائه دهد این چنین آثاری هم ساخته می‌شوند اما تجربه نشان داده با گذشت زمان آن چیز که می‌ماند آثار مبتذل نیستند.

وی سینمای ایران را به بازار تشبیه کرد و افزود: در مکتب بازاری همه بر اساس تقاضا کالا ارائه می‌دهند و متاسفانه سینما هم اینطور شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

حضرت ابراهیم(ع) در مسیر بندگی اقدام به اجرای فرمان الهی کردند/ پیامبر الهی از هیچ فرصتی برای دعوت از بندگان خدا غافل نبودند

علی محسنی‌راد کارشناس علوم قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابراهیم (ع) گفت: حضرت ابراهیم (ع) در میان پیامبران الهی از جایگاهی ویژه برخوردارند چراکه با قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف همواره ارادت خود نسبت به خداوند و اخلاص خود در مسیر بندگی را بیش از پیش نمایان کرده اند.

وی ادامه داد: حضرت ابراهیم (ع) در مسیر بندگی تلاش بسیار زیادی کردند و با توجه به اینکه در زمان ایشان پرستش بت‌ها نزد اعراب جاهل جایگاهی ویژه داشت، ایشان در اقدامی جالب توجه اقدام به شکستن بت‌های مورد پرستش مردم کردند و زمانی که مردم از مراسم آئینی خود بازگشتند، با انبوهی از بت‌های شکسته شده رو به رو شدند.

این کارشناس علوم قرآنی تصریح کرد: زمانی که مردم به حضرت ابراهیم (ع) برای شکستن بت‌ها شک کردند، آن حضرت در پاسخ آن‌ها گفت: درباره این موضوع از بت بزرگ سوال کنید.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

بازیگر فیلم دیوار چین با دنزل واشینگتون همبازی شد+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "پدرو پاسکال" بازیگر فیلم‌هایی همچون "دیوار بزرگ چین" و "نارسیس" به فیلم "اکولایزر 2" پیوست.

وی از جمله بازیگران سریال مطرح و پرطرفدار "بازی تاج و تخت" است که برای بازی در این سریال جایزه "گولد دربی" را نیز دریافت کرده است.

دنزل واشنگتن بازیگر مطرح و دارنده اسکار سینمای هالیوود بار دیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته و حالا با پدرو پاسکال همبازی شده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

سینمای ایران سقوط کرده است/تا توان دارم برای مدافعان حرم فیلم می‌سازم حتی اگر حمایتم نکنند

عباس لاجوردی نویسنده و کارگردان انقلابی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با تاکید بر لزوم پرداختن به موضوع مدافعین حرم در سینما گفت: در حال حاضر ساخت آثار سینمایی و مستند در مورد مدافعین حرم واجب بوده و تمامی مسئولین باید همه جانبه از این اتفاق حمایت کنند اما متاسفانه هنوز برنامه ریزی جدی را از سوی مسئولین نمی بینیم.

وی در همین راستا ادامه داد: من نمی‌دانم برخی از مسئولین فرهنگی برای مدافعان حرم به جز شعار دادن چه کرده‌اند؟ متاسفانه مسئولین فرهنگی ما به جای اینکه در این چنین مسئله مهمی جریان ساز باشند خودشان را به جریانات انحرافی غربی سپرده‌اند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد

با گذشت چهل روز از آغاز سال ۱۴۰۳، فروش فیلم‌های سینمایی در اکران‌های مردمی (سیار) از یک میلیارد تومان گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با گذشت چهل روز از آغاز سال ۱۴۰۳، فروش فیلم‌های سینمایی در اکران‌های مردمی (سیار) از یک میلیارد تومان گذشت؛ بر این اساس سه فیلم «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان» و «آسمان غرب» که همزمان با سینماها، وارد اکران‌های مردمی (سیار) شدند، تاکنون بیش از ۵۰ هزار مخاطب در ۵۷۰ سانس اکران به خود دیده‌اند.

از این میان ۲۵۸۷۳ مخاطب در ۳۱۳ سانس اکران‌های مردمی عمار را برای تماشای فیلم‌ها انتخاب کرده‌اند و ۲۵۶۸۱ نفر در ۲۵۷ سانس از طریق اکران‌های سیار بهمن سبز به تماشای فیلم نشسته‌اند.

فروش این سه فیلم از طریق اکران‌های عمار ۵۳۳ میلیون تومان و اکران‌های بهمن سبز ۵۷۵ میلیون تومان بوده است.

اکران مردمی فیلم‌های آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان و آسمان غرب همچنان پررونق است؛ فعالان فرهنگی می‌توانند جهت اکران فیلم مدنظر خود در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، ادارات، سالن‌های فرهنگی و … به نشانی اینترنتی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۶۰ تماس بگیرند.

کد خبر 749962

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس