Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امیر علیدوست ارشد اجا در منطقه جنوب شرق کشور در این مراسم با تبیین نقش فرماندهان در سرنوشت ملت و کشور گفت : فرماندهان ارتش باید با تاسی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا برای ارتقای تحرک پذیری / آمادگی رزمی و تحول و پیشرفت نظامی حرکت کنند.


امیر علیدوست با ارائه نمایه ای از شرایط امنیتی و عملیاتی منطقه جنوبشرق کشور افزود: یگان های ارتش مستقر در این منطقه تاکنون توفیقات ارزنده ای به دست آورده اند و همچنان در پی افزایش توان علمی نظامی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون طرح و برنامه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این جشنواره از قرارگاه جنوب شرق کشور به عنوان یکی از شاخص ترین قرارگاه های ارتش نام بر د و گفت: تحرک کارآمدی یگان ها و پاسخ به نیاز عملیاتی به عنوان سه محور مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا به فرماندهان این نیرو در رده های مختلف است.


امیر افخمی با اشاره به تحولات ساختاری در نیروی زمینی ارتش افزود: در این راستا 14 طرح تصویب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی گفت: فرماندهی کل قوا همواره به اشراف فرماندهان یگان های مسلح کشور به همه امور یگان تحت امر خود تاکید دارند و در این راستا جشنواره مالک اشتر برای شناسایی فرماندهان موفق و افراد شایسته در این زمینه و نیز قدردانی از آنان برگزا ر شده است.


در پایان این جشنواره از فرماندهان برتر منطقه جنوب شرق کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/س

جشنواره مالک اشتر در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد

در پی بارش‌های سیل‌آسا در بزرگراه بعثت تهران یک کارگر شهرداری در کانال جنوب شرقی تهران مفقود شد. نیروهای امدادی در حال جستجوی این کارگر هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهرداری منطقه 15 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ،باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه 15؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند. حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

هواشناسی ایران1403/02/15؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 13 استان

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری