Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:43:57 GMT

سه مربی گزینه هدایت تیم فوتبال امید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۶۳۸۸

سه مربی گزینه هدایت تیم فوتبال امید

برای هدایت تیم فوتبال امید کشورمان سه گزینه مطرح شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج ضعیف امیرحسین پیروانی همراه با تیم فوتبال امید در مسابقات انتخابی قهرمانی فوتبال زیر 23 سال آسیا و حذف این تیم از مسابقات، فدراسیون فوتبال سه گزینه را برای جانشینی او در نظر گرفته است.

حمید استیلی، رحمان رضایی و فرشاد فلاحت‌زاده سه گزینه‌ای هستند که کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب یکی از آنها هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده، اما نام آنها برای هدایت تیم امید مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان گزینه ها حمید استیلی و رحمان رضایی سابقه بازی در پرسپولیس و فلاحت زاده سابقه پوشیدن لباس استقلال را دارد. حمید استیلی پیش از این صحبت هایی با ویبرای هدایت نفت انجام شد و در نهایت طرفین به توافق نرسیدند تا پیشکسوت فوتبال پرسپولیس، این فصل را بدون هدایت تیمی بگذراند. رحمان رضایی اما با قبول هدایت تیم منتخب دانشجویان مدتی است که مشغول تمرین با این تیم است و ماه آینده در تورنومنت آسیایی شرکت خواهد کرد.

در صورتی که یکی از این نفرات هدایت تیم امید را برای مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو به عهده بگیرد و امیرحسین پیروانی همچنان در بدنه تیم‌های ملی باقی بماند، هدایت تیم جوانان به او واگذار خواهد شد.

تیم امید حمید استیلی فرشاد فلاحت زاده (مربی) رحمان رضایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش پیشنهاد باواریایی‌ها برای جانشینی توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن مونیخ را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش کناره‌گیری کند تا هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. در روزهای اخیر خبرهای فراوانی درباره توافق رانگنیک با باواریایی‌ها منتشر شد، گزینه‌ای که باب طبع بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش‌ها منفی آنها همراه شد. اکنون اما آنها نفس راحتی خواهند کشید، چرا که رانگنیک اعلام کرده که قصد رها کردن نیمکت اتریش را ندارد.

رانگنیک 65 ساله که هدایت شمار زیادی از تیم‌های آلمانی شامل اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را در کارنامه دارد و مدتی هم در فصل 22-2021 سرمربی منچستریونایتد بود،  گفت: من با تمام وجود، سرمربی تیم ملی ملی اتریش هستم و واقعاً از این کار لذت می‌برم و مصمم هستم تا با موفقیت به حرکت در راهی که قدم گذاشته‌ایم ادامه دهم. در همین حال اما مایلم تأکید کنم که این به منزله پس زدن بایرن مونیخ نیست، بلکه بیشتر برای احترام گذاشتن به تیم فعلی‌ام و تلاش برای تحقق اهداف مشترک‌مان است. تمام تمرکز ما روی کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپاست و هر کاری که از دست‌مان برآید برای پیشروی در این مسابقات انجام می‌دهیم.

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

قرارداد فعلی رانگنیک با اتحادیه فوتبال اتریش برای هدایت تیم ملی این کشور تا پایان ماه جولای سال 2026 اعتبار دارد. او روز نخست ماه ژوئن سال 2021 به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی