Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

مرد متولد خرداد ماه‎
عاشق يک چنين مردي شدن موجب مي شود که احساس مطبوعي از تامين به شما دست بدھد زيرا پيوسته يقين خواھيد داشت کسي را داريد که ھر وقت به وي نيازمند شديد، به کمکتان بشتابد و ھرگز تنھايتان نمي گذارد . تمام ترديدھاي اجتماعي که قبل از ازدواج با او داشتيد، سريعا از بين مي روند، با وجود اين ھيچ بعيد نيست که اگر صبح روز شنبه او را براي خريد نان به خارج بفرستيد، تا يکشنبه ظھر برنگردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر مي خوھيد اعصاب آرام و راحتي داشته باشيد، ھرگز منتظرش نباشيد و ھنگامي که خواست از منزل خارج شود، گوشه کتش را نچسبيد . وقتي موفق شديد طبيعت نا آرام و رفتار غير قابل پيش بيني اش را درک و قبول کنيد،ديگر کارھا برايتان سھل و ساده مي شوند .
شايد اين حالت مغاير با رفتار مردي باشد که زنش مي تواند روي شراکت او در زندگي حساب کند ، ولي در عمل اين نا پايداري ھا ربطي به فکر و احساسي که او راجع به ھمسرش دارد ، ندارد . دختري که به عقد يک مرد متولد خرداد مي آيد، نه تنھا مي تواند مطمئن باشد که شوھرش ھرگز در مشکلات و پيچ و خم ھاي زندگي او را تنھا نمي گذارد، بلکه در عمل ھميشه لااقل دو نفر ھمراه دارد که ھر دوتايشان ھمان شوھر او ھستند. شما مي دانيد که او در برج دو پيکر به دنيا آمده است . مثلا موجودي است که دو روح کاملا متفاوت در يک کالبد داشته باشد. حتي شخصيت او دوگانه است . او خوش صحبت و مردم دار است. به مھماني رفتن و مھماني دادن و با مردم جوشيدن را دوست مي دارد . ھم صحبت خوبي است . غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نکته سنج و باذوق است .
اگر با او آشنا شديد ، اگر با او گرم گرفتيد، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدي و سفره عقد افتاديد، از ابتدا بدانيد که مردي را براي زندگي انتخاب کرده ايد که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رھا کند و براي انجام کاري تک وتنھا به يک شھر ديگر برود . وزش يک باد و نسيم تصميم و راي او را بر مي گرداند. او به شدت از تنھايي نفرت دارد و ھميشه مايل است در جمع باشد . اگر براي مدت درازي بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواھد کشيد. يک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به ديدنتان بيايد و پيشنھاد کند که با ھم به ديدن يک فيلم کمدي و يا تماشاي يک سيرک برويد . او براي شما گل ، عطر ، صفحه ، کتاب و کادوھاي دوست داشتني ديگر مي آورد . شما دعوتش را قبول مي کنيد و با ھم به گردش مي رويد ، ساعات خوشي با سرعت سپري مي شوند و شما از اينکه در کنار مردي اين ھمه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادي و نشاط ھستيد، از خوشحالي در پوست نمي گنجيد .
او به صد شيوه مختلف به شما مي گويد که دوستتان دارد، شيوه ھايي که نظيرش را ھيچ کس ديگري نم داند.فرداي آن روز تلفن زنگ مي زند و او بدون ھيچ دليل قانع کننده اي قرار ملاقات بعدي اش را با شما به ھم مي زند و موجب مي شود که ھزار فکر و خيال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بيايد. آيا اظھار عشقش به شما شوخي بوده است ؟ آيا دوست دختر ديگري پيدا کرده است ؟ آيا کار خلافي از شما سر زده است ؟ آيا گرفتاري خاصي برايش پيش آمده است ؟چند روز بعد باز سر وکله اش پيدا مي شود ، با دھھا جمله خوش آيند وچھره اي مملو از نشاط، اگر کوچکترين حرکتي از شما مشاھده کند که دال بر رنجش شما باشد ، سخت متعجب مي گردد، اما در ھمان حالت ممکن است از شکل کفش و يا آرايشي که کرده ايد انتقاد کند و يا با فلان نظريه اي که ابراز مي داريد، مخالفت نمايد و حتي بگوييد که شک دارد که در جوار يکديگر خوشبخت خواھيد شد .
درباره اين رفتار ضد و نقيض واين کردار مغشوش ابدا حيرت نکنيد و علتش را جستجو نکنيد زيرا خودش ھم جواب درستي براي توجيه کردن آن ندارد.اگر شما تاب مقاومت بياوريد وصبر و حوصله داشته باشيد، ھفته بعد بار ديگر خود را با او در تئاتر، موزه، سينما ، کتابخانه و يا گالري نقاشي مي بينيد و عميقا مجذوب اطلاعات وسيع و عميقش در رشته ھاي مختلف علمي و ھنري مي شويد. در ھمان لحظات ناگھان دست شما را در دستش مي گيرد و پيشنھاد مي کند که با وي ازدواج کنيد، درست به ھمين صورت، خيلي برق آسا، لحن کلامش آن چنان صادقانه و نگاھش آن چنان صميمي است که شما در يک لحظه تمام آن
» چندگانگي ھا، تمام آن خلف وعده ھا، تمام آن تضادھا را فراموش مي کنيد و مي گوييد در يک چنين موقعيتي، اگر واقعا خيال شوھر کردن داريد، کوچکترين ترديدي در جواب ،« حاضرم مثبت دادن سريع به خودتان راه ندھيد زيرا در غير اين صورت ممکن است او عقيده اش را مي شويد.بله « چيستان » خيلي زود عوض کند، به اين ترتيب است که شما ھمسر يک مرد و سئوال مشکل است. اگر شما انتظار داريد که شوھرتان آدم ثابت قدم و « چيستان » او ي بدون تلون مزاج باشد پيوسته مثل مجنون به ليلي خود عشق بورزد وھرگز حرف و عقيده اش را عوض نکند، در اشتباه کامل بسر مي برد.
اگر يک چنين آرزوھا و نياتي در سر داريد، ھرگز خود را برسر راه يک مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندھيد. اگر از زمره زناني ھستيد که مي خواھيد زندگي آرام ، مطمئن و يکنواخت و معمولي داشته باشيد ، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگريزيد . نمونه بسيار بارز دو شخصيتي بودن متولدين خرداد را مي توانيد از دھان يکي از زيباترين و مشھورترين ھنرمندان ھاليوود بشنويد . او مي گويد که يک روز تعطيلات آخر ھفته را به اتفاق عده اي از دوستان و آشنايان ميھمان يکي از کارخانه دارھاي بزرگ بودم، او ما را به کشتي تفريحي خود دعوت کرده بود تا در سواحل زيباي مديترانه به گردش بپردازيم. اين اولين باري بود که من او را مي ديدم و وقتي پا بر روي عرشه کشتي اش گذاشتم، با برخورد بسيار سرد وي مواجه شدم. رفتار او طي دو روز بعد ھم به قدري توھين آميز جلوه کرد تا جايي که به يکي از دوستانم گفتم نمي دانم او که اصلا نمي خواھد با من حرف ھم بزند، چرا مرا به اين ميھماني دعوت کرده است.
اين اولين باري است که من او را مي بينم و ھيچ دليلي براي اين رفتار بي نزاکتش نمي توانم حدس بزنم. اما اين خانم گول ظاھر ميزبان را خورده بود زيرا اين مرد متولد خرداد مدت ھا بود که عاشق او شده بود و اين عشق در طي آن دو روز چنان شدت پيدا کرد که سر انجام از وي خواستگاري کرد و کارشان به ازدواج کشيد، اما آيا اين رفتاري است که بايد از يک عاشق سر بزند؟ھمانطور که قبلا نيز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگي خلقي و روحي او نيز ناشي از ھمين رمز و راز است.گاه عاشق است و براي زني مي ميرد ولي به او اخم مي کند، گاه از کسي قلبا نفرت دارد ولي از روي سياست و مصلحت با او چنان گرم مي گيرد که گويي ديگر ھيچکس را به اندازه او در دنيا دوست نمي دارد .
کساني که با او سر و کار دارند، ھميشه گيج و سر در گم ھستند که ميل باطني و عقايد پنھاني او از چه قرار است.از اين گذشته، مرد متولد خرداد ميل ندارد که ھيچکس حتي ھمسرش و يا نزديک ترين دوستش به خلوت دل او و ضمير مخفي او راه يابد. او راز دروني اش را با ھيچکس در ميان نمي گذارد و کسي را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمي کند و اگر شما ھمذسر چنين مردي ھستيد، بھتر است که براي گشودن اين صندوق اسرار پافشاري واصرار نکنيد و او را به حال خود بگذاريد .
مرد متولد خرداد قبل از ھر چيز انتظار دارد که ھمسرش از نظر روحي پشتيبان او باشد و اگر زني توانست به اين سئوال پاسخ مثبت دھد، خيلي زود مي تواند او را تحت نفوذ خود بگيرد ، علي الخصوص که او به ھيچ وجه خودخواه نيست. اگر بتوانيد ھوش و ذکاوت خود را در قالب زنانه به وي عرضه کنيد، بر خلاف مردھاي ديگر که از زن خيلي باھوش خوششان نمي آيد، از شما استقبال مي کند و احترام بيشتري برايتان قائل خواھد شد و ھمين موجب نزديکي بيشتر شما و او خواھد شد.
مشھور است که متولد اين ماه دوستان قديم را به خاطر دوستان جديد فراموش مي کند، اما بدانيد که او اين کار را به اين علت انجام نمي دھد که قلب ندارد و قدر دوستي را نمي شناسد. بلکه اين طبيعت اوست که در ھر لحظه به آن شخص و يا چيزي توجه داشته باشد که در آن موقع با حالت روحي و تمايل باطني اش تناسب دارد.بسياري از مردان متولد اين ماه چند بار ازدواج مي کنند، و اغلب اين ازدواج ھا را در سنيني انجام مي دھند که ھنوز جوان ھستند.طبيعي است که اين قاعده کليت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خيلي چيزھاي ديگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبيل، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا ليسانس يا دکترا، دو تا حيوان خانگي، دو تا ريش تراش، دو تا سر گرمي، دو تا ھدف و... او واقعا دو نفر است.يکي از دوستان که روزنامه نويس است و در ماه خرداد متولد شده ،چنان دو شخصيتي شديدي است که سالي دوبار به مرخصي مي رود، يک بار به شمال، يک بار به جنوب.
او عاشق قايقراني و اتومبيل راني است، دو تا بچه دارد، ھم تار مي زند و ھم سنتور، دو تا خود تراش برقي و بالاخره ده ھا فکر و ايده در سر دارد که به طور متوسط ھر شش ماه يک بار آنھا را عوض مي کند. آنچه که عجيب بود، اين بود که يک بار بيشتر ازدواج نکرده است، وقتي پرس و جو کردم، معلوم شد که پدرش متولد برج اسد (مرداد) است ( اگر يکي از والدينش متولد مرداد ويا ارديبھشت ) باشند، در طالع زناشويي اش اثر مي گذارد تلون مزاج از او سلب مي شود ) .
او در کارش زبر دستي و مھارت خارق العادھاي دارد، به نحوي که در ھمان حال که مشغول نوشتن يک مقاله است، طرح کلي مقاله ديگري را ھم در سر مي ريزد و اين امر به ھيچ وجه موجب درھم و بر ھم شدن مطالبي که بر روي کاغذ مي آورد، نمي گردد. او مرد دو چھره است با توانايي انجام کارھاي گوناگون است.دو شخصيتي بودن بر امور مالي متولدين خرداد نيز اثر مي گذارد . گاه به دست و دل بازي شھره آفاق است وگاه او را مي بيند که دست ودلش براي خرج کردن يک شاھي مي لرزد. از اين نظر اگر معدل اعمال او را بگيريد،دست و دل بازي اش برجسته تر است .
او نه به جمع کردن پول علاقه دارد نه چيزي به دست بياورد و بدون تغيير آن را از دست بدھد .بين صورت فلکي دو پيکر و اخبار و رد وبدل کردن اطلاعات رابطه اي نزديک وجود دارد و به ھمين دليل در مراکز خبرگزاري ھاي عالم موفق ترين خبرنگاران ھميشه کساني ھستند که در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا کسي است که حتي اگر در يک سازمان خبري کار نکند وعملا به رد و بدل کردن اخبار و اطلاعات وعرضه کردن ايده ھاي نو علاقمند باشد و قابليت عجيبي براي کسب اخبار و شايعات و مبادله کردن آنھا داشته باشد. از نظر اينکه آيا در عشق و کار و زندگي موجود وفاداري است يا نه، بايد گفت که به شيوه خودش او وفادار است و وفادار ھم باقي مي ماند، اما اين بدان معني نيست که پس از زناشويي چشم و گوش خود را به روي تمام زنان عالم ببندد. او از يک طرف مرد جذاب خوش صحبتي است و از طرف ديگر تشنه معاشرت و گفتفوست و به ھمين جھت مورد توجه زنان قرار مي گيرد و در مجالس و محافل ھم او و ھم زن ھا با او گرم مي گيرند و به ھمين جھت ھمسر مرد متولد خرداد نبايد از تيپ حسود و نظر تنگ باشد زيرا در اين صورت بسيار رنج مي برد. اما چون مردي صميمي و منصف است، عدالت وانصاف کمتر به او و اجازه مي دھد که به ھمسرش خيانت از يک حس ششم قوي برخوردار است و مچ دست خائن را به سھولت مي تواند بگيرد.
او از نظر روحي و مغزي يک انسان خيانتکار نيست. مرد متولد خرداد پدري صبور ، آرام و مھربان است. او قادر است که مطالب خود را بدون پرخاش و با زباني نرم و ملايم به فرزندان خود حالي کند و چون از روي شوق و ذوق با بچه ھا حرف مي زند و بازي مي کند، لذا
فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه داراي اطلاعات و آمادگي کافي ھستند و از روشنايي ذھن و
فکر برخوردار مي باشند. روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صميمي و دوستانه است و آنھا به
سھولت اسرار دل خود را نزد پدر فاش مي کنند.
البته اين حسن روابط گاھي ھم موجب آسان گيري و لوس شدن بچه ھا مي شود که بايد از توسعه آن جلوگيري کرد و پدر خرداد ماه گاھي ھم بايد از جذبه پدرانه و در مقام رياست خانواده بودن استفاده کند و اجازه ندھد که بچه ھا ھميشه او را پدري دل رحم و بخشنده و نرم و ملايم تلقي کنند . نکته مھم ديگر که بايد در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت، قولي ھاي گاه به گاه اوست؛ چون داراي قوه تخيل بسيار و روياھي فراوان و طبعي تنوع پرست و حادثه جوست ، گاھي حرف ھايي مي زند و قول و قرار ھايي با اشخاص مي گذارد و وعده و وعيدھايي مي دھد که درست از آب در نمي آيد و به ھمين جھت خلف وعده ھاي او از ساير مردان بيشتر است .
ضمنا اين آقا ، بعضي اوقات نيز اھل زخم زبان زدن، کنايه زدن و آزار دادن است وتندي وتيزي زبان او با آنکه ھمراه با شوخي و لبخند است ولي چون خنجر به قلب مي نشيند.حسادت صفتي است که شما تقريبا ھرگز در يک شوھر متولد شده در برج دو پيکر مشاھده نمي کنيد و اگر احيانا موردي پيدا شد که آن فکر و حالت در او به وجود بيايد، فورا آن را با تمام قدرت از خود دور مي کند ( مگر اينکه به ھنگام تولد صور ديگر فلکي در وضعي باشند که تاثير شديدي روي او گذاشته باشند ) طبيعي است که ھيچ انساني را نمي توان يافت که به کلي فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد ميزانش بسيار کم مي باشد .
در مورد عشق نيز به جنبه ھاي جسماني و سکسي آن توجه زيادي ندارد . احساس او از آنچه که مي بينيد ويا مي شنود، خيلي بيش از ديگران است و صورت فلکي ماه تولدش برابر صور فلکي ديگر به وي کمک مي کند تا به نکات باريک پي ببرد . عشق او چنان جنبه ملکوتي دارد که انسان گاھي خيال مي کند اصلا به جنبه ھاي جسماني و مادي آن به کلي بي توجه است، در حالي که شما اگر انتظار نداريد که عشقتان مرد غار نشيني باشد که با چوب توي مغزتان بکوبد و بعد موھايتان را بگيرد و تا توي غار محل سکونتش روي زمين کشان کشان ببرد ، او يکي از بھترين عشق ھاي دنياست .
متولد خرداد با عاشقانه ترين جملات و رويا انگيز ترين تخيلات از عشق خود با شما صحبت مي کند و قلب شما را با گواراترين لذت ھاي شفاھي و شاعرانه لبريز مي سازد . به خاطر داشته باشيد که سرد مزاجي مرد متولد خرداد وقتي از بين مي رود که بتوانيد ھمان نوايي را که در گوش او طنين انداز است، بشنويد و ھمان تخيلاتي را که در سرش وجود دارد، درک کنيد . او مدتھا قبل از آنکه بخواھد و يا بتواند عشق خود را از راه جسماني ظاھر سازد، نيازمند به آن است که از نظر تخيلات و ايده آل ھا ارضا شده باشد. شايد انجام اين کار غير مقدور به نظر برسد ، ولي به ھر صورت آن تنھا راھي است که قلب شما و قلب او را به ھم وصل مي کند. ضمنا شما بايد به تکيه کلام معروف او توجه مخصوص داشته باشيد .
اگر من عاشق تو بودم ، مي توانستيم ، يا اگر من عاشق بودم، » : اين تکيه کلام اين است اينھا جملاتي است که شما ممکن است از دھان او به دفعات مختلف بشنويد . « ممکن بود جملاتي که گاھي اوقات خودش ھم نمي تواند تمامشان کند. در اغلب اين موارد شما مي توانيد با خيال راحت اين اگرھا را از ابتداي جملات او حذف کنيد زيرا در نود درصد مواقع منظور او از به کار بردن اين کلمه حالت نفي دادن به جمله نيست . او اين کار را بر حسب عادت و به عنوان يک اقدام غير عادي احتياطي انجام مي دھد . مرد متولد خرداد از شنيدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بيزار است که زندگي چند ساله اش را به اين خار بر ھم مي زند .
منبع: ساميازا


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است

به گزارش همشهری‌آنلاین، کول پالمر بازیکنی است که در منچسترسیتی فرصت بازی پیدا نمی‌کرد. او به پرترافیک‌ترین ترکیب تاریخ فوتبال یعنی چلسی پیوست و خیلی زود بین آن همه ستاره گران‌قیمت فیکس شد. حالا بازیکنی که متخصص ضربات پنالتی است و اصالتا مهاجم نیست، رکوردی عالی در گلزنی دارد و پابه‌پای ماشین گلزنی و همبازی سابقش در من‌سیتی - ارلینگ هالند - گل می‌زند. با ثبت ۴‌گل در پیروزی ۶بر صفر مقابل اورتون بحران‌زده، این بازیکن در ۶۴‌دقیقه به آمار ۲۰‌گل زده هالند در رقابت‌های این فصل لیگ برتر رسید.

پالمر پس از فرانک لمپارد به نخستین بازیکن چلسی بدل شد که در یک بازی لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت پوکر (به ثمر رساندن ۴‌گل) می‌شود.

ساکا، در هیچ‌کدام از ۶‌فصلی که در آرسنال بوده، به اندازه نخستین فصل فوتبالی کول پالمر گل نزده.

۳‌گل اول او در این بازی سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ لیگ برتر بود و پالمر در ۱۶‌دقیقه توانست با هر دوپا و ضربه سر گل بزند.

او نخستین بازیکن چلسی پس از دروگباست که در ۲ بازی متوالی خانگی لیگ برتری هت‌تریک می‌کند. او در بازی خانگی قبلی مقابل منچستریونایتد هم ۳‌گل زده بود.

او نخستین بازیکن چلسی است که در نیمه اول یک مسابقه لیگ برتری موفق به هت‌تریک می‌شود.

از لحاظ تأثیرگذاری روی گل‌ها، پالمر در کنار اولی واتکینز از استون‌ویلا (۲۹) بهترین عملکرد را در لیگ این فصل دارد. محمد صلاح (۲۶)، هالند (۲۵) و سون هیونگ مین (۲۴) در رده‌های بعدی هستند.

پالمر نخستین بازیکن چلسی پس از کاستا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ با حداقل ۲۰‌گل در یک فصل لیگ برتر به‌حساب می‌آید. هیچ بازیکن دیگری در این ۸‌سال ۲۰‌گل در یک فصل برای آبی‌ها نزده بود.

او درماه آوریل ۳‌بازی انجام داده؛ ۷‌گل و یک پاس‌گل.

کول پالمر نخستین بازیکن چلسی در تاریخ لیگ برتر است که در ۷‌بازی پیاپی خود در ورزشگاه استمفورد بریج موفق به گلزنی می‌شود؛ مقابل شفیلد یونایتد، فولام، ولورهمپتون، نیوکاسل، برنلی (۲)، منچستریونایتد (۳) و اورتون (۴).

در ۸‌بازی آخر چلسی سرجمع ۴۵‌گل رد و بدل شده؛ تقریبا ۶‌گل در هر بازی.

شان دایچ در ۳۰۸مین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر برای اولین‌بار ۶‌تایی شد.

چلسی برای نهمین‌بار در استمفوردبریج در یک بازی لیگ برتر با اختلاف ۶‌گل پیروز شد.

پالمر با ۲۱‌سال و ۳۴۵‌روز سن پنجمین بازیکن جوانی شد که در یک مسابقه لیگ برتری ۴‌گل می‌زند و جوان‌ترین بازیکن در ۲۰‌سال اخیر پس از یاکوبو با پیراهن پورتسموث به میدلزبورو درماه مه ۲۰۰۴ با ۲۱‌سال و ۱۷۵‌روز سن

پالمر: «گل اولی که امشب زدم، گل مورد علاقه‌ام بود چون با پای راست زدم. در مورد پنالتی هم بگویم بقیه بازیکنان می‌خواستند پنالتی بزنند و این قابل درک است، بازی ۴ بر صفر بود. من پنالتی‌زن اول هستم و می‌خواستم آن را بزنم پس این کار را انجام دادم. ما در موردش شوخی کردیم و خندیدیم.»

کد خبر 845150 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم چلسی

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • با پادشاه اردن و همسر و فرزندانش آشنا شوید؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان (+عکس)
  • شاهزاده سلما دختر خلبان پادشاه اردن کیست؟
  • شاهزاده سلما دختر خلبان پادشاهن کیست؟
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!