Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداران و روسای شوراهای شهرستان‌های استان گلستان امروز توسط اعضای شورای شهرستان‌ها انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان گلستان، همزمان با سراسر کشور مراسم تحلیف دوره پنجم شورای اسلامی شهر در شهرستان‌های استان گلستان برگزار و اعضای هیئت رئیسه شوراها در شهرها و شهرستان‌های مختلف انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش اعضای هیئت رئیسه منتخب شوراهای اسلامی در شهرها و شهرستان‌های استان گلستان معرفی می‌شوند:

گنبدکاووس: ظهر امروز با حضور اعضای شورای شهر گنبدکاووس، اعضای هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی گنبدکاوس مشخص شدند.

در نخستین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان گنبدکاوس، نبی الله آخوندی به عنوان رئیس از سوی اعضا انتخاب شد و بابک پاکدل نائب رئیس اول برگزیده شد و پرویز ناصری هم خزانه‌دار پنجمین شورای اسلامی گنبدکاوس شد.

عارف گرگانی و رسول پایدار نیز به ترتیب منشی اول و دوم شورای شهر گنبدکاوس شدند.

بندرگز: پیش از ظهر با تشکیل جلسه اعضای جدید شورای اسلامی شهر بندرگز اعضای هیئت رئیسه شورای شهر بندرگز مشخص شد.

در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر بندرگز و با حضور فرماندار، پس از رای گیری مجتبی ریاحی با 5 رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بندرگز، سعید ریاحی به عنوان نائب رئیس و کلثوم امیری به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

نوکنده:مراسم تحلیف پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نوکنده نیز برگزار شد وپس از برگزاری نشست اعضای جدید شورا، سمت‌های آنان در دور پنجم مشخص شد.

در این جلسه ابوالقاسم مازنی با 5 رای به عنوان رئیس شورای شهر نوکنده انتخاب شد و آرمین خالصی به عنوان نائب رئیس و موسی شربتی به عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

در این مراسم همچنین عبدالحسین‌عادلی سکاندار به عنوان مدیریت شهری شهر نوکنده شد که رضا منوچهری و محمد باقر صفار هم جزء گزینه‌های سرپرستی شهرداری نوکنده بودند.

کلاله: در نخستین جلسه اعضای شورای شهر کلاله در شرق استان گلستان، هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهر کلاله مشخص شدند.

مشدقلی ارازی خواجه رئیس، فریدون خالی پور نائب رئیس، محمدجعفر استوان مسئول امور مالی، الله نورامان نفس نماینده شورا در شورای اسلامی در شهرستان و حاجی محمد الهی به عنوان منشی انتخاب شدند.

نصرت برزگر فرماندار کلاله در این مراسم گفت: رعایت قانون، شرع و اخلاق را باید در مسیر کار قرار دهیم و باید بدانیم که مسئولیت‌هایی که در اختیار داریم؛ مدیون خون شهدا است و باید در خدمت صادقانه به مردم بکوشیم.

علیرضا کریم‌کشته رئیس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: همه تلاش خود را در دوره چهارم به کار بردیم تا با بهره‌گیری از نخبگان و شورایاران در خدمت به شهروندان موفق باشیم.

همچنین در این جلسه با رای اعضای شورای اسلامی شهر کلاله، محمد خانی کارمند شهرداری کلاله به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

فراغی: اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تازه تاسیس فراغی نیز با رای اعضای شورای این شهر مشخص شدند.

در این جلسه اسمعیل خالقی ترکمان به عنوان رئیس، محمدصالح خجسته نائب رئیس، عبدالصمد مرادی مئول امورمالی،جمعه گلدی سیدی نماینده شورا در شورای اسلامی شهرستان و قربان محمد قلی پاشی به عنوان منشی انتخاب شدند.

آق‌قلا: در شهرستان آق‌قلا نیز با انتخاب اعضای شورای شهر، هیئت رئیسه این شورا در این شهر معرفی شدند

در مراسم تحلیف شورای شهر آق قلا با حضور ضمیر فرماندار آق قلا اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند که عبدالله صحنه با 3 رای به عنوان رئیس شورای شهر، پیمان حسن قاسمی با 3 رای به عنوان نائب رئیس و عبدلحکیم سلاق با 4 رای به عنوان منشی شورای شهر انتخاب شد.

امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا در این جلسه گفت: آنچه که مهم است قدر این فرصت‌ها را بدانیم و فرصت خدمت به مردم یک توفیق است.

بندرترکمن: مراسم تحلیف پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر بندرترکمن با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه با راس اعضای شورا، تایماز پورقاز به عنوان رئیس، تاج محمد قزل به عنوان نایب رئیس و علی پورقاز به عنوان منشی انتخاب شدند.

گمیشان: مراسم تحلیف پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر گمیشان نیز برگزار شد کهپس از انجام انتخابات، امید نازتواقی به عنوان رئیس شورای شهر گمیشان انتخاب شد.

در این جلسه مسعود خدایوردی به عنوان نائب رئیس شورا و نازمحمد دیه‌جی به عنوان خزانه دار و منشی انتخاب شد.

سیمین شهر: ظهر امروز با تشکیل جلسه اعضای جدید شورای اسلامی شهر سیمین‌شهر اعضای هیئت رئیسه شورای شهر سیمین‌شهر مشخص شد.

در این جلسه محمد خواجه به عنوان رئیس شورا، عبدالغفور ایری به عنوان نائب رئیس شورا و محمد مفیدی به عنوان خزانه‌دار و منشی معرفی شدند.

کردکوی: در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر کردکوی، شهرام شمالی با نظر اکثریت اعضا به عنوان سرپرست شهرداری کردکوی انتخاب شد.

بر اساس رای گیری، امید دانشیار به عنوان رئیس شورای شهر کردکوی، امیر قاسمی به عنوان نائب رئیس و محمد رضا شریف موسوی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

آزادشهر: آئین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار و منتخبان این شورا برگزار شد.

در این مراسم با حضور مسئولان و اعضای شورا، هیئت رئیسه شورای شهر آزادشهر انتخاب شد.

در این مراسم پیمان گنجی به عنوان رئیس شورای شهر، رضا هاشم‌زایی نائب رئیس شورای شهر و علیرضا رجنی به عنوان خزانه‌دار شورا معرفی شدند.

در این مراسم حبیب شفایی نوده فرماندار آزادشهر گفت: وظایف قانونی شوراها خدمت صادقانه به مردم و پرهیز از گروه‌گرایی و جناح‌بندی از آنان خواست به مطالبات مردم و حل مشکلات آنان تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی