Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه: ظلم و بی انصافی های زیادی در حق شهید لاجوردی روا شد اما این شهید بزرگوار ذره ای تردید در مسیر راهش نداشت و برای خدا صبر کرد و نامهربانی ها را خرید . به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت سید اسدالله لاجوردی به حساسیت این شهید بزرگوار به مساله بیت المال اشاره کرد و افزود: شهید لاجوردی با همه مشغله هایی که داشت وقت زیادی برای ارشاد زندانیان اختصاص می داد و مکرر دیدم در شب های طولانی زمستان با زندانیان صحبت می کرد تا شاید اصلاح شوند و وقتی به او می گفتیم این زندانی فردا اعدام خواهد شد می گفت اگر امشب توبه کند و با این توبه حکمش اجرا شود بهتر است از اینکه با تفکر انحرافی اش اعدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهید لاجوردی آنقدر ساده زیست بود که خیلی وقت ها وقتی در زندان حاضر می شد او را نمی شناختند و او تا پایان زندگی اش دنبال زرق و برق دنیا نبود.معاون اول قوه قضاییه گفت: انها که درباره شهید لاجوردی خاطرات و اطلاعات دارند باید اینها را مکتوب کنند و درباره هر صفت این انسان های والا باید ده ها کتاب نوشته شود و اینها باید الگوی جوانان ما باشند.اژه ای گفت: من از شهید لاجوردی پوزش می طلبم که نتوانستم آنچه از ایشان آموختم در بحث دلسوزی به مردم و نظام اجرا کنم .وی افزود: شهید لاجوردی در خصوص ولایت و اطاعت از ولی فقیه اعتقاد راسخ داشت .محسنی اژه ای افزود: راه نجات نشستن بر کشتی امامت و ولایت است و در غیاب آن بزرگواران هیچ راهی جز اطاعت از ولی فقیه نداریم و اگر دنیا و آخرت و سعادت می خواهیم باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و نه جلو و نه عقب بیفتیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود