Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ داریوش افضلی دبیر علمی سومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی موضوعاتی چون: نانوشیمی، نانوفیزیک و فوتونیک، نانو مواد و کامپوزیت، نانو زیست‌فناوری، نانو پزشکی، نانو محاسبات، نانو مکانیک و نانوالکترونیک را از محورهای این همایش دو روزه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خشکسالی، حفظ محیط زیست، کاهش غنای ذخایر معدنی، بهداشت و سلامت جامعه، انرژی‌های تجدیدپذیر و ارزش افزوده مواد خام از چالش‌های پیشروی اقتصاد استان کرمان است، یکی از اهداف همایش ملی علوم و فناوری‌های نانو را گردآوری پژوهشگران و صنعتگران حوزه نانو از سراسر کشور و تبادل‌نظر با محققان، فعالان و مدیران صنایع استان دانست.


دبیر علمی سومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی گفت: پس از انجام فرآیند داوری مقاله های ارسالی 25 مقاله برای ارائه شفاهی در همایش و 125 مقاله برای ارائه به‌ صورت پوستر در هفت زیر گروه پذیرفته شدند.


وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه‌های تخصصی و عمومی و نمایشگاه‌ها رد و بدل آخرین یافته‌های علمی بین محققان، صاحبان و فعالان صنایع و گسترش علم نانو در بین پژوهشگران و صنایع است، افزود: ایجاد چند غرفه نمایشگاهی و برگزاری 11 گارگاه، شامل :10 کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف علوم و فناوری‌های نانو و یک کارگاه عمومی از برنامه های این همایش دو روزه است.

انتهای پیام/س

سومین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی فناوری‌های نانو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی مدیریت بحران با موضوع:«آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا» با حضور مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی، دهیاران و کارشناسان شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شهرستان میاندوآب و با مشارکت کارشناسان شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این دوره آموزشی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با بیماری هاری در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه، هاری را یکی از مهلک‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان دانست.
رضا مقدم با قدردانی از تعامل سازنده و مشارکت دهیاری ها، کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری، بر ضرورت واکسینه کردن سگهای دارای صاحب و نگهبان گله در سطح روستاها تاکید کرد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علائم بیماری هاری در حیوانات و انسان، نحوه سرایت و انتقال بیماری، راه های پیشگیری و کنترل بیماری، انجام اقدامات لازم و مراقبت‌های بهداشتی از فردی که توسط حیوان هار دچار گاز گرفتگی شده است، تشریح شد.

در ادامه کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب به بیان مطالبی درخصوص علائم بیماری وبا، راه های انتقال، پیشگیری و درمان این بیماری پرداخت.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود