Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:59:39 GMT

بیش از 4 هزار زنبوردار در کردستان مشغول فعالیت هستند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۷۸۳۱

بیش از 4 هزار زنبوردار در کردستان مشغول فعالیت هستند

رئیس اتحادیه زنبورداران کردستان با اشاره به صدور بیش از ۷۴۰ پروانه زنبورداری در استان کردستان، گفت: بیش از چهار نفر زنبوردار در استان در این صنعت فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مهران محمدی خواه در جلسه عقد قرارداد مشارکت اقتصادی اجتماع محور احداث کارخانه فرآوری و بسته بندی عسل طبیعی در استان کردستان که با حضور ریاست بنیاد برکت کشور، استاندار، معاونین و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و زنبورداران برگزار شد، اظهار کرد: 10 تعاونی زنبورداری با حضور بیش از چهار هزار نفر زنبوردار در استان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ۱۰ تعاونی زیر نظر اتحادیه زنبورداران فعالیت می‌کنند که تاکنون ۷۴۰ مورد پروانه زنبورداری حرفه‌ای که بیش از ۴۰ کندو داشته باشند توسط اتحادیه صادر شده است.

رئیس اتحادیه زنبورداران کردستان عنوان کرد: اتحادیه زنبورداران کردستان در سال ۷۴ ثبت شد اما به طور مستمر از سال ۹۲ با انجام اقدامات زیربنایی احیا شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ سامانه منسجم زنبورداران همچنین سامانه صدور پروانه‌های زنبورداری با هدف انسجام‌بخشی صدور پروانه‌ها در راستای ایجاد اهداف و برنامه‌های اتحادیه در کشور راه‌اندازی شد.

به گفته وی در راستای تولید عسل استان ظرفیت‌های خوبی به لحاظ کمی و کیفی ایجاد شده است که زمینه ساز انجام پروژه‌های بزرگ در ایجاد صنایع تکمیلی، فرآوری این محصول است.

در پایان این جلسه قرارداد احداث کارخانه فراوری و صنایع تکمیلی این محصول با حضور ریاست بنیاد برکات کشور، استاندارکردستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و ریاست سازمان برنامه و بودجه استان امضا شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ آقای نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد. 

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کردستان
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند