Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شناگر اسپانیایی در جریان یک مسابقه حرکت عجیبی را در واکنش به حادثه تروریستی بارسلونا انجام داد.

به گزارش ایلنا،فرناندو آلوارز، شناگر اسپانیایی پیش از روع یک مسابقه بین المللی از سکوی پرتاب شنا نپرید تا با یک دقیقه سکوت، با درگذشتگان حوادث تروریستی بارسلونا همدردی کند.

این حرکت او باعث شد تا شانس کسب مقام در این مسابقه را از دست بدهد اما بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





چند روز قبل در شهر بارسلونای اسپانیا یک جوان مراکشی اقدام به زیر گرفتن عابرین در خیابان مربوطه کرد و منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مربی تیم ملی فوتسال به لغو سفر جام ملت‌های آسیا

شهاب سفال منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه به دنبال اعلام لغو پروازهای داخلی و خارجی پس از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی، خبر لغو سفر تیم ملی فوتسال به تایلند مطرح شده، اظهار کرد: منتظر هستیم تا فدراسیون فوتبال خبر موثق را به ما اعلام کند و درون اردو هستیم. منبع تصمیم گیرنده فدراسیون است. 

مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه پرواز به تایلند چه ساعتی است و چه زمانی اتوبوس تیم ملی به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام می‌شود، عنوان کرد: ما در اردوی تیم ملی آماده حرکت هستیم و بنا بر این است تا ۳۰ دقیقه دیگر حرکت کنیم. فعلاً اطلاعی نداریم و آخرین صحبت حرکت به سمت فرودگاه است. ساعت ۱۸:۳۰ هم پرواز داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • واکنش مربی تیم ملی فوتسال به لغو سفر جام ملت‌های آسیا
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • استفاده از همه ظرفیت های موجود برای بهبود مجروحان حادثه تروریستی