Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-27@13:45:34 GMT

رنجبران ، مدیرکل جدید روابط عمومی صداوسیما شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۸۰۱۸

با حکم رئیس رسانه ملی، محمد حسین رنجبران به سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما منصوب شد. به گزارش نامه نیوز ، متن حکم علی‌عسکری برای انتصاب مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما به شرح زیر است:
«جناب آقای محمد حسین رنجبران
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند فرهنگی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باز مهندسی ماموریت‌ها به‌منظور برخورداری از نظامی کارآمد، منسجم و حرفه‌ای، تلاش برای افزایش کیفی ضریب نفوذ رسانه ملی، ارائه مستمر دیدگاه‌ها و نظرات مخاطبان به منظور ارتقاء عملکرد حوزه‌های پیام در راستای حفظ مرجعیت رسانه ملی، صیانت از استقلال رسانه با پاسخگویی به موقع به سوالات و نیازهای اطلاعاتی جامعه، همکاری و تعامل مناسب با رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، تدوین و اجرای نظام جامع ارتباطات برون‌سازمانی با هدف تعامل سازنده و فعال با سازمان‌ها و نهادها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات همکاران، تلاش برای کمک به حفظ روحیه انقلابی و جهادی سازمان، ایجاد ساز و کار مناسب برای ارتقای فرهنگ سازمانی و افزایش سطح آگاهی همکاران و خانواده‌های محترم آنان از جمله ماموریت‌های شما است.
لازم می‌دانم از خدمات و تلاش‌های ارزنده جناب آقای دکتر داوود نعمتی‌انارکی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی نمایم.از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مسئلت دارم.علی عسکری -رئیس سازمان»
براساس این گزارش، محمد حسین رنجبران بیش از 10 سال خبرنگار حوزه‌های سیاسی سازمان صداوسیما بوده است. وی همچنین سمت‌هایی چون مدیرکل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، مدیر روابط عمومی معاونت آموزش و پژوهش سازمان صدا وسیما، مدیر گروه اجتماعی و برنامه های مستند شبکه قرآن و معارف سیما، سردبیر گفتگوی ویژه خبری، تهیه کننده و سردبیر ومجری برنامه دست خط شبکه پنج سیما و مجری و سردبیر برنامه شناسنامه شبکه سه سیما را در کارنامه خود دارد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند؛ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن 66462026روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن