Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، فرشاد مقیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نخستین نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و متوسط البرز با اشاره بر سطح بسیار بالای نمایشگاه اظهار کرد: شاهد سطح بالایی از برگزاری نمایشگاه در البرز هستیم که بیانگر تلاش‌های مکرر و بی‌وقفه این استان در بحث مهم برشمردن صنعت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البرز از گذشته تاکنون تولیدات بسیار خوبی داشته و هم‌اکنون نیز شاهد عقد قراردادهای خوب میان واحدهای صنعتی در البرز هستیم که در واقع بحث خودکفایی را در پی خواهد داشت، اتفاقاً یکی از اهداف ما از برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها هم همین است که واحدهای صنعتی همدیگر را همراهی و کمک کرده و بتوانند مصارفی را که برای تولید محصولاتشان نیازمندند از هم دیگر تأمین کنند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و متوسط ضمن دعوت از رسانه‌های جمعی برای ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی عنوان کرد: از رسانه‌ها خواهشمندم فرهنگ استفاده از مصرف کالای ایرانی را در سطح ملی گسترش داده و نهادینه کنند چراکه بی‌شک ما به‌عنوان مصرف‌کنندگان ایرانی اگر از محصولات تولید کشور خودمان استفاده و حمایت نکنیم نمی‌توانیم انتظار استقبال و حمایت بیگانگان را از محصولات ایرانی داشته باشیم.

وی در ارتباط با میزان جذب صنعت‌گر و سرمایه‌گذار خارجی تشریح کرد: در سال گذشته 89 سرمایه‌گذار خارجی در ایران جذب ‌کرده‌ایم که در داخل شهرک‌های صنعتی مشغول به ساخت و ساز و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیازشان هستند و در تلاشیم تا از این سرمایه‌گذاران حمایت و پشتیبانی خوبی داشته باشیم چراکه حضورشان در ایران هم ارزآوری و هم اشتغال‌زایی را در پی خواهد داشت.

مقیمی در خصوص ستاد تسهیل که در راستای توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی طبق فرمایش رهبری در حال اجراست گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی جلساتی تحت عنوان ستاد تسهیل در سطح استان و سپس در سطح کشور به ریاست وزیر صنعت و با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود که همواره در آن قبیل جلسات مصوبات جدید به نفع صنعتگران همچون تسهیل فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی، حمایت و پشتیبانی از صنایع کوچک و ... تصویب می‌نماییم که در دستگاه‌های دولتی نیز مصوبات این جلسه لازم‌الاجرا است و به این طریق درصد قابل توجهی از مشکلات صنایع حل و فصل می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود

ایسنا/البرز رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز گفت: درآمدهای عمومی وصول شده استان در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸۵ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مبلغ پیش بینی شده آن ۱۳۰ درصد محقق شده است.

به گزارش ایسنا، توحید شیریزاد گفت: از این مبلغ وصولی ۱۹۳ هزار و ۳۰ میلیارد ریال مربوط به مالیات است که نسبت به مبلغ پیش‌بینی شده برای استان بیشتر از ۱۳۰ درصد تحقق را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز افزود: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته از طرف این سازمان و استاندار محترم و نیز مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال ۱۴۰۳ بودجه خوبی در پایه استان لحاظ و در بخش بودجه عمرانی افزایش بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ تخصیص بودجه خوبی در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت که در راستای ارائه خدمات مناسب در پایان سال به کارمندان پرداخت شد.

شیریزاد ادامه داد: در آخرین روزهای سال گذشته با تلاش همکاران سازمان مدیریت ۷۰ درصد از مطالبات مرخصی سنواتی بازنشستگان پرداخت و الباقی آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی یاد آور شد: در نشست مهمی که با آقای غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی داشتیم مقرر شد، شرکت‌های بزرگ صادرات محور استان بتوانند به میزان مورد نیازشان از این صندوق تسهیلات ارزی دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو