Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@07:25:29 GMT

دعوت کی روش از یک بازیکن دو رگه به تیم ملی؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۹۴۲۶

دعوت کی روش از یک بازیکن دو رگه به تیم ملی؟

سامان قدوس، هافبک تهاجمی تیم اوسترسوند که برای تیم ملی سوئد هم دو بازی دوستانه انجام داده و یک گل ملی در کارنامه دارد، در حالی با درخواست فدراسیون فوتبال ایران به دنبال دریافت تابعیت ایرانی‌اش است که به اردوی جدید تیم ملی نمی‌رسد.

کارلوس کی‌روش در نظر دارد از این بازیکن دو پسته که توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد، در اردوی بعدی بهره‌مند شود، اردویی که در آن بازی دوستانه با روسیه در تاریخ 18 مهرماه قطعی شده و به احتمال فراوان تیم ملی در تاریخ 13 مهرماه هم دیدار دوستانه‌ای با کنگو انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوس می‌تواند از این اردو در تیم ملی حاضر شده تا شرایطش برای حضور در تیم ملی ایران مهیا شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!