Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ابراهیم کریمی درباره فرآیند اجرایی قانون جریمه مشمولان غایب در سال 96، اظهار کرد: مشمولان غایبی که تا پایان سال 96، بیش ازهشت سال غیبت دارند، همچنان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، در قانون جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سال 94 آغاز و تاکنون 320 هزار نفر کارت معافیت از خدمت را دریافت کرده اند، افزود: مشمولانی که در سال های قبل برای بهره مندی از این قانون فقط ثبت نام کرده اند و مبلغی را واریز نکرده اند، می بایست مجددا جهت ثبت نام به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در سال جاری حدود 30 هزارنفر به صورت نقدی و یا اقساط ثبت نام کرده اند، افزود: در پرداخت اقساطی، مبلغ تعیین شده می بایست تا پایان سال جاری به طور کامل تسویه حساب شود، لذا متقاضیان هرچه سریعتر در فرصت تعیین شده درخواست خود را از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ثبت کنند تا از تسهیلات در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.

سردار کریمی درباره امکان اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی برای مشمولان غایب واجد شرایط که به صورت اقساطی در این طرح شرکت کرده اند، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان غایب واجد شرایط که حداقل 30 درصد مبلغ جریمه را به صورت نقدی پرداخت و اقساط تعیین شده را نیز به صورت مرتب واریز کرده اند، می توانند برای اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر اینکه مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از 8 سال غیبت دارند، فقط تا پایان سال جاری می توانند به کشور تردد داشته باشند، افزود: این دسته از مشمولان می بایست تا پایان سال جاری نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، از طریق ثبت نام در قانون جریمه مشمولان غایب و یا انجام خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ پایتخت ۷

بعد از مطرح شدن معما‌ها و سناریو‌های متفاوت درباره علت ساخته نشده سریال پایتخت ۷، بالاخره خبر رسید که پیش تولید این سریال در حال انجام است و سریال پایتخت ۷ نوروز ۱۴۰۴ در قاب تلویزیون دیدنی می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که خواهران فرقانی و مهران احمدی در سری جدید این سریال حضور ندارند، اما خبر دیگری، علاقه‌مندان به سریال پایتخت و نقش «بهتاش فریبا» را در شوک بزرگی فرو برد. چنین به نظر می‌رسد بهرام افشاری که این روز‌ها در سرلیست پول‌سازترین بازیگران سینما ایستاده، غایب اصلی و بزرگ سریال پایتخت ۷ است.

دیگر خبرها

  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند