Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از جلسه این هیئت با وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم پیرامون فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، از جلسه هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم پیرامون فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین هیئت رئیسه «هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان» طی هفته آینده درباره جلسه با فانی، وزیر آموزش و پرورش سابق پیرامون مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان در گذشته تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع‌بندی گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تأکید کرد: با توجه به اینکه مجلس در هفته آینده دایر است و از هفته بعد از آن وارد تعطیلات پارلمان می‌شویم هیئت تحقیق و تفحص از صندوق تلاش خواهد کرد که گزارش خود را هفته بعد جمع‌بندی کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد