Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@05:27:58 GMT

سی.جی125 سواری بانوان در پیست موتورسواری! +عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۰۶۶۳

سی.جی125 سواری بانوان در پیست موتورسواری! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، کیفیت قابل قبول، طراحی دوست‌داشتنی و هزینه پایین نگهداری از عواملی است که هوندا سی‌جی125 را به موتورسیکلت محبوب کشورهای جهان سومی تبدیل‌ کرده است.

اما آلودگی هوا، آلودگی صوتی و تصادفات مرگبار آن روی دیگر سکه موتورسیکلت CG125 است.

تصویری از موتورسیکلت سواری بانوان با موتور نام آشنای CG125 را مشاهده می‌کنید:

تصویر از پرشین‌خودرو

به اشتراک گذاری کد خبر : 2967626794536995524 برچسب‌ها : خودرو موتورسیکلت CG125 سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جی125 سواری بانوان در پیست موتورسواری! +عکس لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها نرگس کلباسی با هدیه رهبر انقلاب به حج رفت + عکس زمانی رضایت می‌دهم که مرده باشم / دریافت 100 میلیون تومان از علی دایی صحت ندارد برخورد قاطع خانم مجری با یک مزاحم + عکس شهردار تهران : نه گل بفرستید، نه پیام تبریک بدهید قاتل آتنای 6 ساله: به آتنا تجاوز نکردم /وجدانم راحت است درخواست ویژه احمد توکلی از رئیس جمهور خبرنگار شبکه خبر و حاج قاسم +عکس قاتل آتنا اعترافاتش را پس گرفت تصاویر شگفت انگیز از مردگان تصادف شدید مینی بوس و کامیون در بزرگراه آزادگان تهران +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها سی.جی125 سواری بانوان در پیست موتورسواری! +عکس آخرین سری پراید پیش‌فروش شد زمان وصول چک‌های برجام فرا رسیده/ طرح عدم کفایت ترامپ جدیست ماهی‌های جنوب سالم‌تر هستند یا شمال؟ لحظه های تماشایی و با شکوه مهاجرت جانوران + عکس خودروی پرشتاب بی ام و رونمایی شد +عکس تصاویر شگفت انگیز از مردگان این خوراکی ها دوست و دشمن مفاصل بدن هستند +عکس 10 شهر برتر برای زندگی کدامند؟ + عکس همسر دوم ترامپ و دخترش + عکس آخرین مطالب همه سایت 09:56 سی.جی125 سواری بانوان در پیست موتورسواری! +عکس 09:48 نرخ تورم ۷.۷ درصد شد 09:47 کشته شدن دختر 11 ساله در مراسم بدرقه پدر به حج 09:46 آخرین سری پراید پیش‌فروش شد 09:21 هنگام اسهال از این غذاها پرهیز کنید 09:21 فرش ایرانی در اتاق آمانو؟ (عکس) 09:16 گران ترین نشان قهرمانی دنیا / تلاش خونین برای به دست آوردن کمربند الماس و طلا +عکس 09:11 بیانیه خانواده حمید صفت: داغدار هستیم، لطفا شایعه پراکنی نکنید + عکس 09:10 شیر گرم می‌تواند خواب راحتی را برایمان رقم بزند؟ 09:05 بازداشت قاتل فراری در کرمانشاه / کشف عتیقه جان ۲ نفر را گرفت فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شش ماه اول سال با توجه به گرم شدن هوا استفاده از موتورسیکلت در استان افزایش می‌یابد و بیشترین تصادفات جرحی را در این ایام به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: به منظور کاهش تصادفات این وسیله نقلیه پلیس راهور استان با برنامه‌ریزی لازم بدنبال کاهش تصادفات با موتورسیکلت است.

وی به دلایل تصادفات در فروردین ماه امسال پرداخت و خاطر نشان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه امسال عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهمترین علت وقوع تصادفات درون شهری بوده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در فروردین ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی با ۲۰ درصد افزایش تحلیل شده است.

همتی‌زاده گفت: علیرغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنامه ریزی این پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تصریح کرد: تصادف عابرین پیاده با ۶۰ درصد، موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین ماه بود.

وی بیان کرد: از رانندگان و راکبین موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد پیشگیری نمایند.

کد خبر 6088261

دیگر خبرها

  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر