Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-23@16:59:10 GMT

امیدهای پرسپولیس برای صعود زنده ماند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۱۱۵۷

امیدهای پرسپولیس برای صعود زنده ماند

تساوی نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا


تیم فوتبال پرسپولیس که تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود در حالی که با دو گل از حریف عربستانی خود عقب بود توانست از شکست فرار کند.
در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان میزبان الاهلی عربستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شجاع خلیل زاده (۷۱) و گادوین منشا(۸۳) برای پرسپولیس و عمرالسوما(۲) و داسیلوا دسوزا(۵۸) برای الاهلی گل زدند.
در حالی که بازی با سوت داور اردنی به دقیقه دوم رسیده بود پرسپولیسی‌ها در یک حمله حریف غافلگیر شدند و پس از آنکه بیرانوند شوت مهاجم عربستانی را دفع کرد، عمرالسوما در برگشت دروازه سرخپوشان را باز کرد.
پس از این گل پرسپولیسی‌ها اکثر زمان بازی را در اختیار داشتند و توپ را در زمین به خوبی به گردش درآوردند اما در خلق موقعیت خطرناک ناموفق بودند و نتوانستند از دفاع خوب الاهلی عبور کنند تا نیمه اول با برتری تیم مهمان به پایان برسد.
نیمه دوم هم برای سرخپوشان با انگیزه بالا و حملات پرتعداد شروع شد اما در حالی که شاگردان برانکو برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کردند، این الاهلی بود که در یک ضد حمله حرفه‌ای به گل دوم دست پیدا کرد.
دقایقی بعد از این گل برانکو دست به سه تعویض زد و کامیابی نیا، بشار رسن و گادوین منشا را به میدان فرستاد که بر میزان قدرت هجومی سرخپوشان اضافه شد. بشار رسن که به تازگی به جمع سرخپوشان پیوسته است در همان دقایق ابتدای حضورش یک پاس گل داد. ارسال او روی دروازه با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به گل اول تبدیل شد.در دقیقه ۸۳ گادوین منشا با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه الاهلی را باز کرد. بعد از این گل پرسپولیس بازهم می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما منشا در دقیقه آخر پاس خوب علیپور را به بالای دروازه کوبید.
دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۱ شهریورماه در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی و به میزبانی تیم الاهلی عربستان برگزار خواهد شد.
در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، شانگهای چین با نتیجه 4 بر صفر گوانگجو دیگر نماینده چین را شکست داد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

ویدئو: 330739

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی آنها هستند.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

دیگر خبرها

  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند!
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم