Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سعید سهیلی چهارشنبه در حاشیه نخستین یادواره شهدای هنرمند تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر گاه ظرفیت فکری مردم و مسئولان کشور بالا برود، دیگر شاهد لغو مجوز نمایش فیلم ها یا کنسرت های موسیقی نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه بالا رفتن ظرفیت های فکری سیاستمداران موجب می شود سعه صدرشان نیز بالا رفته و آنها صدای دیگران را، ولو با دیدگاه های آن ها منطبق نباشد، بشنوند؛ گفت: البته در مقابل این حرکت خروشان، طبیعی است که مقاومت هایی هم صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سینماگر اهل تربت حیدریه از آنچه که غفلت مسئولان محلی در معرفی این شهر خواند نیز انتقاد کرد و گفت: در حق شهری که نخستین مجسمه شاه در آن پایین کشیده شد و انقلاب اسلامی 2 ماه زودتر از سایر نقاط کشور در آن به پیروزی رسید، جفای زیادی صورت گرفته که همه در آن مقصر هستیم.
سهیلی گفت: این همه سکوت و بی خبری در حق تربت روا نیست و لازم است مسئولان محلی از جایی آغاز کرده و در نخستین قدم شایسته است هنرمندان و مسئولان نشستهای مشترکی با هم داشته و یک ارتباط و همفکری دوسویه ایجاد کنند.
یادواره 13 هنرمند شهید تربت حیدریه با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان محلی در مجموعه تاریخی فرهنگی رباط طبسی این شهرستان برگزار شد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران

ایسنا/اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: کاروان‌های شادی هم‌زمان با دهه کرامت در این شهرستان به حرکت در آمده و در مناطق شهری و روستایی برنامه اجرا می‌کنند.

علی معینی در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های دهه کرامت در تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط معنوی و مشارکت مردمی در بزرگداشت این مناسبت رویکرد برنامه‌ها بوده که مفاهیم رضوی و احسان و دوستی با اهل البیت(ع) گسترش خواهد یافت.

وی افزود: عمده برنامه‌های این دهه به صورت مردمی و مشارکت تشکل‌های مردمی اجرا خواهد شد که دستگاه‌های دولتی و اداری از آن‌ها حمایت می‌کند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون، حرکت کاروان شادی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه خانواده‌ها، کودکان و نوجوان و مسابقه فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است که در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌شود.

معینی ادامه داد: خادمین حرم حضرت معصومه(س) نیز در سه روز از این جشن‌های مردمی همراه با کاروان شادی خواهد بود و برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

وی یادآور شد: مدارس یکی از مراکز میزبان این گروه‌های هنری، خادمان حضرت معصومه(س) و کاروان شادی هستند که بخش ویژه آن برای مدارس دخترانه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای برنامه‌های کرامت همکاری دارند، تصریح کرد: جشن و همایش سه هزار نفری خانوادگی رضوی نیز پیش بینی شده که هفته آینده اجرا می‌شود.

معینی اضافه کرد: در این همایش خانوادگی علاوه بر ارائه برنامه‌های هنری، نمایشگاه فرهنگی و دستاوردهای دختران شهرستان نیز برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های فرهنگی، تبلیغات شهری و گرامیداشت روز دختر در برنامه‌های این دهه قرار دارد، خاطرنشان کرد: جشن‌های مردمی در بیش از ۷۰ مسجد این شهرستان برگزار و آیین تکریم آستان مقدس امامزادگان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون معتقد است جشن‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی باید به‌صورت مردم محور برگزار شود و زمینه مشارکت آحاد جامعه را فراهم کند و سلایق مختلف را در کنار یکدیگر جمع کند که تجلی اتحاد و دوستی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران
  • ربات حلزونی که مثل تانک حرکت می‌کند
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است