Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز زاهدان، سید محمد هادی ایازی گفت: ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم به ظرفیت حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور اضافه می شود و ۴۵ هزار تخت بیمارستانی نیز مرمت و بازسازی شده است.


وی افزود: ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در محرومترین نقاط استان سیستان و بلوچستان باعث افتخار کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: پزشکان وظیفه درمانگری دارند و باید با تشخیص به موقع بیماری برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تلاش کنند.


وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون شمار زیادی دانشجوی موفق رشته پزشکی در این مرکز علمی تربیت شده است و در استان سیستان وبلوچستان و سایر استانهای کشور به ارائه خدمات سلامت مشغول هستند.


ایازی گفت: تلاش دولت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کنار دیگر خدمات به مردم محروم ترین نقاط کشور از جمله این استان است.


وی تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان با حضور در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان علاوه بر نشست های استانی، در سطح ملی نیز نشست هایی برای حل مشکلات مردم این منطقه برگزار کرده که حاصل این تلاش ها در هر پنج روز یک مرکز ارائه خدمت بوده است.


معاون وزیر بهداشت با اشاره به آمار بالای مبتلایان به بیماری های ژنتیکی مانند تالاسمی و هموفیلی در سیستان و بلوچستان از همکاری علمای تشیع و تسنن در زمینه آگاهی بخشی به مردم برای انجام آزمایشات دوره بارداری و کاهش مسائل بعد از تولد کودکان با مشکلات ژنتیکی قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

معاون وزیر بهداشت در زاهدان گفت:24 هزار تخت به حوزه بهداشت کشور اضافه می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر