Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد رضا صفی خانی با اشاره به اسامی این واحد ها گفت : شرکت آسایش سقف دلفان با سرمایه گذاری 12 هزار و پانصد میلیون ریال و اشتغالزایی 8 نفر ، شرکت تولید پوشاک با سرمایه گذاری 2 هزار و 545 میلیون ریال و اشتغالزایی 9 نفر ،شرکت تولید قیر و پوشش حفاظتی با سرمایه گذاری 26هزار و 250 میلیون ریال و اشتغالزایی 7 نفر ،شرکت تولید رابیتس فولادی با سرمایه گذاری 3هزار و 527 میلیون ریال و اشتغالزایی 6نفر ،شرکت بهساز خرم کلات با سرمایه گذاری 24هزار میلیون ریال و اشتغالزایی 11 نفرافتتاح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد : شرکت بتن با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 4 نفر همچنین شرکت کیمیا شیمی زال با سرمایه گذاری 9 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 3 نفر و شرکت کیمیا فراور زاکرس با سرمایه گذاری یک هزار و پنجاه و چهار میلیارد ریال و اشتغالزایی 10 نفر و کارخانه علی شماعی با سرمایه گذاری 10 هزار و 563 میلیارد ریال با اشتغالزایی 9 نفر و شرکت درین گلوکز با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 15 نفر سبزی آماده کامران کاکاوند با سرمایه گذاری سه هزار و 917 میلیارد ریال با اشتغالزایی 15 نفر و شرکت مسعود کشوری با سرمایه گذاری چهار هزار و 498 میلیارد ریال با اشتغالزایی 10 نفر و شرکت سنگبری ایلیا با سرمایه گذاری 23 هزار و 900 میلیارد ریال با اشتغالزایی 7 نفر و شرکت هانی نوش عقیل 33 هزار و 161 میلیارد ریال با اشتغالزایی 25 نفر و شرکت صنایع غذایی گهر دورود با سرمایه گذاری صد هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی 50 نفر و شرکت سپهران مهان آرا با سرمایه گذاری 27 هزار و 500 میلیارد ریال با اشتغالزایی 5 نفر و شرکت شرکت پویا تجارت افلاک با سرمایه گذاری سی هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی 10 نفر و شرکت یخچال سازی لرستان با سرمایه گذاری صد هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی 20 نفر افتتاح می شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

هاشم علایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

علایی، شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در آن منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌های این شرکت برای آماده سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآوردهای لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می‌رسد